اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

نوجوانان والیبالیست قم آماده درخشش در مسابقات لیگ کشور هستند

دبیر هیئت والیبال استان قم از آمادگی والیبالیست‌های نوجوان قمی برای درخشش در مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

نوجوانان والیبالیست قم آماده درخشش در مسابقات لیگ کشور هستند

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را از مدت‌ها قبل می‌دانستیم، تمرینات تیم نوجوانان قم به موقع آغاز شد و این تیم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی یادآور شد: با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، بازیکنان بسیار خوب و مستعدی شناسایی شده‌اند و هم‌اکنون این افراد در ترکیب تیم نوجوانان سفیر قم در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

دبیر هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور در رده سنی نوجوانان از امروز هفدهم آذر‌ماه در قم آغاز خواهد شد و به مدت 6 روز ادامه می‌یابد، افزود: در واقع این رقابت‌ها با حضور 16 تیم در 2 گروه هشت تیمی در شهرهای قم و کرمانشاه به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: بازی‌های گروه اول این رقابت‌ها به میزبانی باشگاه سفیر قم برگزار خواهد شد در حالی که تیم‌های سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب‌آهن اصفهان در این گروه حضور دارند.

حسینی‌نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیشرفت والیبال قم عنوان کرد: امسال با همکاری بخش‌های مختلف نظیر بسیج، آموزش و پرورش و چند نهاد مرتبط دیگر اقدامات متنوعی در زمینه استعدادیابی چهره‌های آینده‌دار و توانای والیبال انجام شده تا گامی بلند در مسیر توسعه والیبال قم برداشته باشیم.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: در گذشته یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات پیش روی ورزش والیبال استان، مشکلات سخت‌افزاری از قبیل نبود خانه والیبال و سالن اختصاصی این رشته بود ولی اکنون سالن شهید طاهریان در اختیار این هیئت و برنامه‌های توسعه والیبال قم قرار دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر برنامه‌های آموزشی، مسابقات و تمرینات تیم‌های استان را در سالن‌ شهید طاهریان منطقه آزادگان قم برگزار می‌کنیم که این مسئله نیز کمک زیادی به حل مشکلات والیبال قم کرده و موجب توسعه این رشته نیز خواهد شد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: دیگر برنامه‌های ما به سایر رده‌های سنی نیز توجه کرده است و امیدواریم این برنامه‌ها به صورت مستمر ادامه یابد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمرات این حرکت باشیم و والیبال قم بتواند در مسیر پیشرفت خود توفیقات مهمی به دست بیاورد.

دبیر هیئت والیبال استان قم با اشاره به اینکه در رشته والیبال، استان قم دارای ظرفیت‌های خوبی است، تاکید کرد: اگر بتوانیم برای این رشته حامی مالی و امکانات مناسب‌تری فراهم کنیم و 2 تا سه سال مستمر و پیگیر به تمرین بپردازیم مطمئناً در این رشته نیز به جایگاه مناسبی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول