حسن مزبانیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: سامانه 137 یک سامانه مدیریت شهری است و همانطور که از اسم آن بر میآید هدفش ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و مدیریت شهر با مشارکت خود شهروندان است.
وی افزود: این سامانه سه ماموریت دارد، ماموریت اصلی این سامانه، دریافت پیامها، درخواستها، نیازمندیها و نقطه نظرات شهروندان و پیگیری و اجرای آنان تا برآورده ساختن رضایتمندی شهروندان است.
سرپرست شهرداری شادگان اضافه کرد: به تعبیری سامانه 137 درگاه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است که از این طریق مردم میتوانند هر موضوعی را که جزو ماموریتهای شهرداری است از شهرداری مطالبه کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان میتوانند طی تماس تلفنی با شماره 137 در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوبتر، شهرداری شادگان را یاری رسانند.
مزبانیپور در پایان گفت: این سامانه به صورت پیامگیر بوده و در ساعات غیراداری نیز آماده دریافت مشکلات در سطح شهر است و پس از دریافت پیام شهروندان، فردای آن روز نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001