اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سروآباد خبر داد

ارائه آموزش‌های کارآفرینی به 550 مددجوی سروآبادی

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد از ارائه آموزش‌های کارآفرینی به 550 مددجوی زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

ارائه آموزش‌های کارآفرینی به 550 مددجوی سروآبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، علیرضا خوشبخت صبح امروز در بازدید از کارگاه آموزش خیاطی مددجویان زیرپوشش این نهاد در سنندج اظهار داشت: سهمیه آموزش کوتاه مدت در زمینه کارآفرینی و آموزشهای ترویجی مددجویان این شهرستان یک‌هزار و 200 نفر است که تاکنون  550 نفر از این تعداد در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مابقی مددجویان نیز تا پایان دی ماه در این دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال گام مثبتی در راستای توانمندسازی و خوداتکائی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد تصریح کرد: ارائه این آموزش‌های در رشته‌های مختلف با توجه به بسترها و ظرفیت‌های موجود زمنیه ورود آنان به بازار کار و ایجاد اشتغال‌های پایدار را فراهم می‌سازد.

به گفته خوشبخت، آموزش مددجویان در راستای استفاده بهینه از منابع و امکانات از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد از برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد:اگر تجربه مددجویان با علم کارشناسان مجرب آمیخته شود، خروجی آن استفاده حداکثری از منابع در راستای توانمندی ولی نعمتان این نهاد خواهد بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد سهمیه آموزش کوتاه مدت در زمینه کارآفرینی و آموزش‌های ترویجی این شهرستان را یک‌هزار و 200 نفر عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در راستای تحقق این مهم تا پایان مدت زمان مقرر اقدام کنیم.

خوشبخت با بیان اینکه سهم آموزش بلند مدت متناسب با علاقه و توان خانواده‌های مددجوی این شهرستان را 200 نفر عنوان کرد و افزود: تا کنون 128 نفر آموزش‌های لازم را در زمینه خیاطی و کامپیوتر طی کرده‌اند و کلاس آموزش قالیبافی نیز در حال حاضر در روستای بیساران فعال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سروآباد ابراز امیدواری کرد با اتمام این دوره‌های آموزشی و ایجاد بسترهای لازم زمینه احیای بیش از پیش هنر فرشبافی در این شهرستان فراهم شود.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده بهینه از زمان با انعقاد قرار دادهای لازم، امکانات آموزشی را به محل زندگی مددجویان هدایت کرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارآموزان پس از پایان دوره‌آموزشی و دریافت گواهینامه مربوطه می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی این نهاد در زمینه ایجاد شغل و کسب درآمد لازم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/79002/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول