اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه اعلام کرد

بازگشایی راه ارتباطی 45 روستای اشنویه در بارش‌های اخیر

فرماندار اشنویه گفت: راه ارتباطی 45 روستای اشنویه که در بارش‌های اخیر برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

بازگشایی راه ارتباطی 45 روستای اشنویه در بارش‌های اخیر

محمد علی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی بارش‌های اخیر راه ارتباطی 45 روستا بازگشایی شده و 45 مسافر گرفتار در جاده‌های مواصلاتی اشنویه نجات پیدا کردند.

وی یادآور شد: طی بارش برف در طول روزهای گذشته که ارتفاع آن از 20 سانتی‌متر تا 50 سانتی‌متر در برخی از مناطق کوهستانی رسیده راه روستایی 45 روستای کوهستانی و صعب‌العبور مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و ستاد برف‌روبی شهرستان بازگشایی شد.

حسین‌زاده ادامه داد: از تعداد 75 روستای اشنویه تعداد 45 روستا در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده که با بارش برف راه‌های مواصلاتی به شهر مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه 290 مسافر در راه مانده در شهرستان اشنویه نجات داده شد، متذکر شد: این تعداد مسافر در طی روزهای اخیر بر اثر بارش برف در جاده‌های مواصلاتی اشنویه گرفتار شده بودند که با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر اشنویه نجات پیدا کردند.

حسین‌زاده اعلام گرد: بر اثر سانحه رانندگی در محور ارومیه اشنویه یک نفر جان خود را از دست داد و 15 گوسفند تلف شدند و این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری به گله گوسفندان جمعه شب رخ داد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول