اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل:

شبکه خداآفرین از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بهره‌مند می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: شبکه پایاب سد خداآفرین برای تکمیل و تجهیز از منابع تسهیلاتی و اعتباری بانک توسعه اسلامی بهره‌مند شده تا این پروژه بعد از سال‌ها به مرحله افتتاح برسد.

شبکه خداآفرین از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بهره‌مند می‌شود

داود نجفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بانک توسعه اسلامی مبلغ 172 میلیون یورو را برای این پروژه در نظر گرفته تا با بهره‌برداری از شبکه پایاب خداآفرین بتوانیم بخش عمده‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های خود را در این حوزه تکمیل کرده و هموطنان شمال استان بتوانند از مزایای آن که آبیاری بخش عظیمی از اراضی دشت مغان است، بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با اتمام تمام مراحل پرداخت این تسهیلات انتظار ما این است که قسط اول آن در سال آینده پرداخت شود و قرار است در مدت چهار سال با تزریق اعتبارات بانک توسعه اسلامی بتوانیم پروژه را به یک سرانجام واقعی برسانیم.

نجفیان در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار آن ما برای تکمیل پروژه‌های مرزی نیز با هماهنگی و همکاری استاندار اردبیل و نمایندگان این استان سعی داریم تا منابع اعتباری جدید صرف کنیم که سد عمارت جز این پروژه‌هاست که قطعاً در سال آینده از تسهیلات مرزی بهره‌مند می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای آبرسانی به چهار شهر را نیز در اولویت جدی قرار داده که از مهمترین و عظیم‌ترین این پروژه‌ها مربوط به تأمین آب شرب خلخال است که با استفاده از روش بی.تی سعی می‌کنیم 30 میلیارد تومان جذب این پروژه کنیم که تا دو ماه آینده با انتخاب پیمانکار و سرمایه‌گذار قرار است مراحل اجرایی این پروژه نیز از اوایل سال آینده برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در نشستی که هفته گذشته به همراه استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس با وزیر نیرو داشتیم، قرار شد برای پروژه‌های آبی این استان به ویژه تکمیل سدها و آبرسانی شهری و روستایی منابع اعتباری ویژه در نظر گرفته شود تا به سرعت بسیاری از این طرح‌ها و پروژه‌ها به جمع‌بندی برسد.

کارگاه آموزشی نظام پیشنهادات در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد

دبیر کارگروه نظام پیشنهادات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این گفت‌وگو گفت: کارگاه آموزشی نظام پیشنهادات با هدف آشنایی بیشتر کارکنان با این نظام و راه‌های جلب مشارکت بهینه آنها در ارائه پیشنهادات ارزنده و سازنده در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و با همت دفتر بهبود مدیریت و دبیرخانه نظام پیشنهادات شرکت برپا شد.

مکرم معصومی تصریح کرد: به موجب این نظام کارکنان برای تولید فکر و ارائه پیشنهادهای سازنده ترغیب می‌شوند.

وی برخی از پیشنهادات واصله به دبیرخانه نظام را بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد و افزود: پیشنهادهایی با نتایج بسیار ارزشمند و با هدف رعایت مبانی صرفه‌جویی در این نشست‌ها ارائه شد که شرکت آب منطقه‌ای تلاش می‌کند در این زمینه به یک جمع‌بندی نهایی برسد.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول