اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دانشجویان امروز در اوج شور و نشاط علمی و سیاسی قرار دارند

معاون استاندار تهران به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو طی پیامی آورده است: دانشجویان امروز در اوج شور و نشاط علمی و سیاسی قرار دارند.

دانشجویان امروز در اوج شور و نشاط علمی و سیاسی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور عصر امروز همزمان با سالروز واقعه 16 آذرماه سال 1332 با تأکید بر ایستادگی، مقاومت و مبارزه علیه استعمار و استبداد، دانشجویان در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: امروز دانشجویان در اوج شور و نشاط علمی و سیاسی قرار دارند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همزمان با سالروز واقعه 16 آذر طی بیانیه‌ای به بزرگداشت این روز پرداختند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

اینجانب نیز به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز 16 آذر و شهدای عزیز دانشجوی دوران مبارزه علیه استبداد ستمشاهی به رهبری امام امت (ره) و شهدای عزیز دانشجویان دوران جنگ تحمیلی، روز دانشجو، روز ایستادگی، مقاومت و مبارزه علیه استعمار و استبداد را به همه دانشجویان عزیز و آینده‌ساز این مملکت که دلشان برای سربلندی و پیشرفت کشور عزیز ایران می‌تپد، تبریک می‌گوییم.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است:

امیدوارم دانشجویان عزیز که در اوج شور و نشاط علمی و سیاسی قرار دارند با تامل بر آنچه در این مملکت عزیز در یکصد سال گذشته رخ داده است، با آگاهی و بینشی عالمانه، مسیری درست که سعادت دنیا و آخرت جامعه اسلامی در آن قرار دارد با تدبر، تعلق و هوشمندی انتخاب کنند.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول