اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار دامغان:

جامعه ایرانی با زنده نگه‎ داشتن یاد و نام شهدا حیات پیدا می‌کند

مشاور فرماندار دامغان گفت: جامعه ایرانی با زنده نگه‎ داشتن یاد و نام شهدا حیات پیدا می‌کند.

جامعه ایرانی با زنده نگه‎ داشتن یاد و نام شهدا حیات پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، شهاب‌الدین بنائیان عصر امروز در نشست هم‎اندیشی کمیته برگزاری اجلاس سرداران و 614 شهید دامغان که با مسئولان و هنرمندان برجسته انجمن‌های هنری این شهرستان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد، خاک ایران زمین را هنرپرور و اصحاب فرهنگ و هنر را اولیای جامعه خواند.

وی ادامه داد: اگر امروز در بخش‌هایی از جامعه از آنچه انتظار می‌رود کمی فاصله گرفته‌ایم، به این دلیل است که از درون‏مایه و آبشخور پاک و زلال هستی دور شده‌ایم.

مشاور فرماندار دامغان افزود: یاد شهداست که ما را به آرمان‏هایمان نزدیک می‌کند؛ چون شهدا حلقه وصل و موجب قرب الی الله هستند.

بنائیان متذکر شد: جامعه با زنده نگه‎ داشتن یاد و نام شهدا حیات پیدا می‌کند؛ باید طوری عمل کنیم که معنی ایثار در جامعه تجلی پیدا کند، همدیگر را یاری کنیم و از تفرقه بپرهیزیم.

وی تصریح کرد: باید بالاترین موفقیت را اتحاد و هم‎فکری در چنین مسیری بدانیم و بی‎شک امروز هیچ ارزشی بالاتر از کار کردن برای شهدا نیست.

مشاور فرماندار دامغان با یادآوری تمدن چند هزار ساله دامغان، عنوان کرد: در هر گوشه‌ای از این شهرستان آثار بارز فرهنگ و تمدن نمایان است و این مردم با فرهنگ در میدان دفاع مقدس هم حماسه‌های بزرگی خلق کردند که امروز ما از آن عظمت و حقیقت جاری صحبت می‌کنیم و هدف‎مان شناساندن شهدا، این افتخارات تاریخ دامغان به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول