اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

10 هزار دستگاه تراکتور به سیستم کشاورزی کشور افزوده می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ظرف 6 ماه آینده یک‌هزار دستگاه کمباین و 10 هزار تراکتور به کشور وارد و توزیع می‌شود.

10 هزار دستگاه تراکتور به سیستم کشاورزی کشور افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی جوادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی است که در آن قوم غیور و سلحشور بختیاری در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های بسیاری آفریده است.

وی با اشاره به نقش بختیاری‌ها در روند پیروزی نهضت مشروطیت، گفت: بختیاری‌ها نه تنها در بازپس‌گیری مشروطیت بلکه در سال‌های هشت سال دفاع مقدس و جبهه سازندگی حضور چشمگیری داشتند.

جوادی به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم اشاره کرد و گفت: با خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد ماه،دولتی معتدل، عقل‌گرا و باتدبیر بر سرکار آمد و پس از آن حماسه اقتصادی با پیش مقدمه حماسه سیاسی شروع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در 100 روز کاری خود توانست سازمان قوی و منسجم 1+5 را در عم بشکند و اولین قرارداد را به نفع ایران به امضا برساند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به همه بخش‌ها توجه خاص و ویژه دارد، گفت: همانطور که دیدیم در گزارش 100 روزه دکتر روحانی، توجه به بخش کشاورزی نمود خاصی داشت.

وی از نوسازی سیستم مکانیزاسیون کشاورزی کشور خبر داد و افزود: در همین راستا یک‌هزار دستگاه کمباین و 10 هزار تراکتور به کشور وارد و توزیع می‌شود.

جوادی با اشاره به نقش کشاورزی در توسعه کشور، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تقویت این بخش مهم شاهد شد و شکوفایی بیش از پیش کشور باشیم.

انتهای پیام/68004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول