اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

معیشت مردم مورد نظر استاندار جدید کرمان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: معیشت مردم مورد نظر استاندار جدید کرمان باشد.

معیشت مردم مورد نظر استاندار جدید کرمان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری در آیین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کرمان اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید «بهترین مردم آن انسانی است که خودش را برای خدمت و در راه خدا وقف جامعه کند، با دشمنان خدا مجاهده کند و حتی حاضر باشد، جان عزیزش را در راه دین اسلام و ارزش‌ها فدا کند».

وی با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا مصادیق زیادی دارد و جهاد منحصر به این نیست که در صحنه‌های نبرد نظامی شرکت کنیم، ابراز داشت: یکی از مصادیق جهاد، جهاد نظامی است و جهاد اقتصادی و فرهنگی هم داریم.

امام جمعه کرمان با قدردانی از از زحمات و خدمات ارزنده نجار استاندار سابق کرمان خاطر نشان کرد: انصافا وی شخصی با ایمان، ولایتمدار و متواضع بود.

جعفری تصریح کرد: من بنا ندارم در کار مسئولان دخالت کنم، مگر اینکه مسئله خاصی پیش آید که وظیفه و تکلیف شرعی اقتضا کند که من مداخله کنم.

وی عنوان کرد: طی بیش از 30 سال که به سمت نمایندگی امام راحل و مقام معظم رهبری هستم، فقط یک مورد اوایل انقلاب پیش آمد که من مداخله کردم و یک استاندار را که عضو انجمن حجتیه بود و فرماندار و بخشدار با خودش آورده بود و مردم می‌گفتند، وی از کمونیست‌ها هم بدتر حرف می‌زند، دخالت کردیم و 20 روز مهلت دادیم به دولت که این آقا عوض شود که عوض هم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: گلایه از دولت‌مردان دارم که طی سال‌های بعد از انقلاب هیچ تبادل نظر و مشورتی با من نکرده و نمی‌کنند، اما از استانداران حمایت می‌کنم و با صراحت اعلام می‌کنم که از علیرضا رزم‌حسینی حمایت می‌کنم.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری کار دشواری است، اذعان داشت: استاندار باید مواظب و مراقب باشد و نباید در گوشش حرفی بزنند و فکرش را به سمت و سوی خاصی ببرند.

جعفری عنوان کرد: مشورت با خردمندان و اهل نظر خوب است، اما اینکه همه توقع داشته باشند که بر اساس سلیقه آنها استاندار عمل کند، این امر اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه من به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان هنوز در قید حیاتم و مسئولیت هم دارم، گفت: امیدوارم خدا توفیق عنایت کند که رزم‌حسینی یک تحول اساسی در ابعاد مختلف به ویژه در بعد اقتصادی ایجاد کند و مسئله معیشت مردم مورد نظر استاندار جدید کرمان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در پایان متذکر شد: در یک جلسه خصوصی صحبت‌های خودم را به رزم‌حسینی استاندار جدید کرمان می‌گویم.

انتهای پیام/80019/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول