اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

صدور 6 مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان قم

مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شش موسسه جدید به تازگی توانستند مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت خود را برای فعالیت قرآنی در قم دریافت کنند.

صدور 6 مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان قم

حجت‌الاسلام علی اکبر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار داشت: این موسسات با دریافت مجوز به صورت رسمی با رویکرد آموزشی قرآنی در قم پا به عرصه فعالیت گذاشتند.

وی در ادامه به معرفی این شش موسسه جدید پرداخت و گفت: موسسه بشارت بهشت به مدیر مسئولی خلیلیان، میقات شجره طیبه به مدیرمسئولی مجید صداقت، طلوع روزهای خدا به مدیر مسئولی امیر جهانی فرد، سالکان معرفت ایمانی به مدیر مسئولی سیدمحمد رضایی، عصر ظهور حضرت مهدی به مدیر مسئولی اشرف یوسفی و همچنین نورالابصار به مدیر مسئولی محمد افتخاری شش موسسه‌ای هستند که به تازگی مجوز آنها صادر شده است.

شفیعی یادآور شد: این موسسات ظرف مدت شش ماه آینده فرصت دارند نسبت به مراحل ثبت موسسه خود اقدام کرده و پروانه فعالیت را دریافت کنند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود صدور مجوز برای موسسات پژوهشی را مورد توجه قرار داد و افزود: موسسات پژوهشی راهی برای ارتقای فرهنگ قرآن پژوهشی هستند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز برای موسسات فرهنگی قرآن و عترت با محوریت موضوع فعالیت پژوهشی، محدودیتی ندارد، ادامه داد: به منظور ارتقای فرهنگ قرآن‌پژوهی، روند صدور مجوز برای این موسسات پژوهشی متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول