اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

80 میلیارد تومان برای احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد نیاز است

استاندار لرستان گفت: 80 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی و احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان نیاز است.

80 میلیارد تومان برای احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جریان بازدید یک سرمایه‌گذار خارجی از کشور عربستان از مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: به منظور راه‌اندازی و احیای دوباره مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد، با سرمایه‌گذاران بخش دولتی و خصوصی بیش از 100 جلسه برگزار شده است.

بازوند تصریح کرد:  راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های مناسب اقتصادی که دارد به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در سطح استان لرستان مطرح است.

وی با بیان اینکه این جلسات با هدف جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری برای احیا و رونق مجدد این ظرفیت بزرگ و مناسب اقتصادی  استان برگزار شده است، افزود: مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد، دارای ظرفیت و توانمندی مناسبی برای رونق اقتصادی استان در جهت اشتغالزایی و زمینه‌سازی برای رفع مشکل بیکاری در استان است.

استاندار لرستان گفت: این مجتمع در صورت سرمایه‌گذاری مناسب و تامین و ایجاد زیرساخت‌های لازم و با داشتن توجیه اقتصادی مناسب، فرصت ویژه‌ای برای رشد و توسعه اقتصادی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: احیا و راه‌اندازی این مجموعه عظیم صنعت، تولیدی نیازمند 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

بازوند افزود: توافقات اولیه برای حضور و مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری کوثر دراین مجتمع حاصل شده و در صورت دستیابی به نتیجه و توافق نهایی، این مجتمع با حضور و مشارکت این شرکت راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول