اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

تشکیل ستاد رسیدگی به مسکن کارکنان بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد رسیدگی به مسکن کارکنان بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

تشکیل ستاد رسیدگی به مسکن کارکنان بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی جوادی پیش از ظهر امروز در مراسم آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، با بیان اینکه استان اصفهان علاوه بر قدمت تاریخی بسیاری افتخارات دیگر نیز دارد، اظهار داشت: استان اصفهان دومین شهر دانشگاهی اصفهان، سومین شهر حوزوی کشور، دومین قطب صنعتی کشور، در بخش کشاورزی نیز در بسیاری موارد رتبه اول را دارد و در هنر نیز مکاتب مختلف در اصفهان صاحب سبک هستند.

وی افزود: استان اصفهان شهر تسامح و تعامل بوده که مذاهب و اقوام مختلف در کنار هم در این شهر زندگی می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این استان خاص بوده و با وجود شرایط خاص موقعیت طبیعی در بسیاری از مسائل کشاورزی با سایر استان‌های مطرح رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید به کشاورزی اصفهان توجه بیشتری شود، گفت: برای رسیدگی به کشاورزی استان باید ابتدا به منابع انسانی و سرمایه‌های انسانی که در بخش کشاورزی کار می‌کنند پرداخت.

جوادی اضافه کرد: این افراد باید مجهز، متخصص، بافرهنگ و بااخلاق بوده که نیازمند آموزش و توجه به کارکنان این بخش به اندازه سایر بخش‌ها بوده و به گونه‌ای نباشد که در قیاس با سایر وزارت‌ها کارکنان بخش کشاورزی حقوق و مزایای کمتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان از داشتن مسکن مناسب محروم هستند، بیان کرد: برای حل مشکل مسکن ایثارگران، جهادگران و کارکنان این بخش ستاد ویژه‌ای در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل‌شده که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: از رئیس اداره جهاد کشاورزی استان نیز خواهشمندیم با هماهنگی با این ستاد تلاش کنند تا در پایان دوره کار خود مشکل مسکن برای هیچ یک از کارکنان وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات متعدد از جمله مسکن برای کارکنان بخش کشاورزی بازدهی آنها را کاهش می‌دهد، تاکید کرد: متخصص و کارمندی با وجود مشکلات بسیار برای خود قادر به حل مشکلات دیگران نیستند.

جوادی افزود: در بخش کشاورزی اگر بخواهیم به اعتبارات دولتی وابسته باشیم پتانسیل ما محدودشده بلکه ما باید سرمایه‌گذاران در بخش را افزایش داده و جاذبه لازم برای ورود کشاورزان به بخش را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/63015/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول