اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های اسلامی دانشجوئی وفارغ‌التحصیلان لرستان:

دانشجویان در مقابل زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم جهانی کوتاه نیایند‌

تشکل‌های اسلامی دانشجویی وفارغ‌التحصیلان استان لرستان اعلام کرد: امروزه دانشجویان مسلمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم جهانی کوتاه نیایند.

دانشجویان در مقابل زیاده‌خواهی‌های صهیونیسم جهانی کوتاه نیایند‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه تشکل‌های اسلامی دانشجوئی وفارغ‌التحصیلان استان لرستان در خصوص روز دانشجو آمده است: 16 آذر یادآور روحیه ضداستعماری و ضدآمریکایی دانشجویان و سالروز شهادت سه دانشجوی شهید در مبارزه با سلطه و زیاده‌خواهی آمریکا و رژیم وابسته به او یعنی رژیم پهلوی است.

در این بیانیه آمده است: جنبش دانشجوئی دارای دو ویژگی آرمانی است: یکی دیانت و اسلام‌خواهی و دیگری عدالت‌طلبی و ضدیت با هرگونه استکبار و استبداد، دانشجوی مسلمان این دو درس و عبرت مهم را از مکتب سرخ امام حسین (ع) و قیام عاشورایی او یاد گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: امروزه هم دانشجویان مسلمان با پیروی از فرزند امام حسین(ع) یعنی امام خامنه‌ای (ع) آماده قیام عاشورایی در مقابل زیاده خواهی‌های صهیونیسم جهانی به سرکردگی مثلث شوم غربی، عبری وعربی بوده و از مسئولان سیاست خارجی می‌خواهیم، تا با سر لوحه قرار دادن اصل حکمت عزت و مصلحت با هر گونه باج‌خواهی مستکبران به خصوص در مورد مذاکرات هسته‌ای مقابله کنند.

در بیانیه تشکل‌های اسلامی دانشجوئی وفارغ‌التحصیلان استان لرستان در خصوص روز دانشجو آمده است: در پایان به پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی، از همه مسئولان استان اعم از استاندار و فرمانداران ومدیران کل و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا با حضور در دانشگاه‌های استان، پاسخگوی سئوالات وانتظارات دانشجویان بوده ونظرات آنها را مورد توجه قرار دهند.

در این رابطه همه تشکل‌های اسلامی دانشجویی عضو آمادگی دارند، تا پذیرای مسئولان محترم استان در تمام دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی استان باشند.

انتهای پیام/2304/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول