اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خبر داد

کمک 80 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز خراسانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: خیران مدرسه‌ساز استان در سال جاری 80 میلیارد تومان کمک کرده‌ و دو برابر دولت در حال ساختن مدرسه هستند.

کمک 80 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز خراسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجواد حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه خیرساز نظام‌الملک (وکیلی 29) در تالار تربیت نیشابور اظهار کرد: پارلمان فرهنگیان در خراسان رضوی ایجاد می‌شود و از فکر و اندیشه تمام فرهنگیان در تمام جلسات استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در این طرح نشانی رایانامه همه همکاران فرهنگی گرفته می‌شود و در تمامی برنامه‌ها از نظرات آنان استفاده خواهد شد و به‌ صورت غیرمستقیم در جلسات حاضر می‌شوند.

این مقام مسئول استانی اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش در تدارک هستند تا در مدارس اتفاقی نو بیفتد.

حسینی با بیان اینکه مدرسه جایی است که باید تعلیم و تربیت در آن انجام شود، تصریح کرد: نخستین نیاز برای تحقق این مسئله داشتن محیط سالم و خوب در مدارس است که به این موضوع توسط خیران توجه خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه عبدالرضا وکیلی تاکنون بزرگ‌ترین خیر را انجام داده است، یادآور شد: به مدت یکسال دیوار مدیریتی آموزش و پرورش چند متر افزایش پیدا می‌کند و از مدیران خوب و توانمند که کم نیستند، استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از تعهد ساخت 100 نمازخانه توسط خیران در مدارس کشور در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم انجمن خیران مدرسه‌ساز را هم ایجاد ‌کنیم.

حسینی مشارکت مردم در امر مدرسه‌سازی را در بعد از انقلاب که در انجمن خیران مدرسه‌ساز تجلی پیدا کرده است، بسیار زیبا و قوی توصیف کرد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پاسخ به سخنان عبدالرضا وکیلی مبنی بر اینکه امیدوارم زمانی یکصدمین مدرسه خود را نیز افتتاح کنم، گفت: از خدا می‌خواهیم که آن زمان زنده باشیم تا مدرسه شما را ببینیم.

سیدجواد حسینی در پایان از زحمات محمدتقی فخریان مدیرکل سابق آموزش و پرورش تقدیر و وی را یک انسان فرهیخته و بی‌حاشیه معرفی کرد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول