اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خواستار شد

ثبت یکی از خیابان‌های اصفهان به نام نلسون ماندلا

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری و حوزه‌های فرهنگی شهرداری باید نسبت به نامگذاری و ثبت یکی از خیابان‌ها و مکان‌های موجود در سطح شهر به نام نلسون ماندلا اقدام کنند.

ثبت یکی از خیابان‌های اصفهان به نام نلسون ماندلا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به درگذشت نلسون ماندلا اظهار کرد: در زمان دانشجویی با بچه‌های آفریقایی به میزان بسیاری سر و کار داشته‌ام.

وی اضافه کرد: از روز گذشته تاکنون نیز به دلیل درگذشت نلسون ماندلا به عنوان یک انسان آزاده‌خواه بسیار متأثر شدم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تمام مسئولان و مردم باید به ویژگی‌های نلسون ماندلا به عنوان انسانی آزاده‌خواه و عدالت‌طلب توجه کنند، تصریح کرد: اصفهان برای اینکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشد باید نسبت به نامگذاری یکی از خیابان‌ها و یا مکان‌های اصفهان به نام نلسون ماندلا اقدام شود.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب توسعه شاخصه‌های اصفهان در سطح جهانی می‌شود، ادامه داد: شهرداری و حوزه‌های فرهنگی شهرداری باید نسبت به نامگذاری یکی از خیابان‌ها و مکان‌های موجود در سطح شهر به نام نلسون ماندلا اقدام کنند.

شیران با اشاره به اهمیت این موضوع در سطح جهانی تاکید کرد: شهرداری باید اقدامات لازم را در این زمینه به عنوان یک کار فرهنگی مهم و شاخص در اصفهان انجام بدهد.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول