اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ملت شهادت‌طلب شکست نمی‌خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ملتی که از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری برخوردار باشد دشمن قادر به تحریم کردن و شکست دادن آن ملت نخواهد بود.

ملت شهادت‌طلب شکست نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود شهید پاسدار مهدی مرادی با اشاره به حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید و شام غریبان وی اظهار داشت: این حضور بیانگر احساس مسئولیت و روحیه ایستادگی و مقاومت مردم ولایت‌مدار اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت نه تنها برای پیروان ائمه اطهار بلکه برای اهل بیت عصمت و طهارت نیز افتخار است به طوری که امام علی (ع) فرموده‌اند «من به عشق شهادت زنده‌ام».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: شهدا با شهادت خود را جاودانه کردند چرا که شهادت بر اساس بیان قرآن زندگی ابدی و جاودانی است.

کاملی‌فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه عملیاتی شمال غرب کشور ادامه داد: گروهک پژاک با حمایت مالی و معنوی امریکا و اسرائیل سعی دارد امنیت پایدار و ثبات سیاسی بی‌نظیر کشورمان را مخدوش کند اما در سایه رشادت‌های رزمندگان سپاه و شهدا در این امر ناموفق بوده و مجبور به عقب‌نشینی شده است.

این مسئول تاکید کرد: دشمن از این امنیت به شدت ناراحت است چون برای رسیدن به این هدف هزینه‌های گزاف و سیاست‌های کلانی را طراحی کرده و هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: به برکت خون شهدا و وجود ولی فقیه، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران منزوی شده‌اند و از خواسته‌های شوم خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

کاملی‌فر ابراز داشت: امروز دشمنان نظام تلاش می‌کنند ما را از ایثارگری که برای ما سلاح برنده و سرمایه عظیم است، دور کرده و در این راستا ما را مردد کنند در حالی که رمز پیروزی ایران اسلامی مقاومت و داشتن روحیه شهادت‌طلبی است.

وی عنوان کرد: ملتی که از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری برخوردار باشد دشمن قادر نخواهد بود آن ملت را تحریم کرده و شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت سومین روز درگذشت شهید پاسدار مهدی مرادی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم شهید‌پرور اردبیل حضور داشتند و مداحان به نوحه‌خوانی پرداخته و حاضران نیز با ذکر صلوات و فاتحه یاد شهید جوان مهدی مرادی را گرامی داشتند.

شهید مهدی مرادی متولد 1367 و دانشجوی رشته حقوق پیام‌نور اردبیل بود که در عملیات گشت و مراقبت و برقراری امنیت در مناطق مرزی شمال‌ غرب کشور و در عملیات دفع تهدیدات گروه‌های ضد انقلاب و پژاک در منطقه پیرانشهر ندای حق را لبیک گفت و به لقاالله شتافت.

انتهای پیام/62002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول