اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در تورنمت هندوستان

کاراته‏‌کاهای ملی‎پوش بومهنی در جهان درخشیدند

کاراته‏‌کاهای ملی‎پوش بومهنی مقام‎های اول و سوم وزن به اضافه 70 کیلوگرم تورنمت هندوستان در رشته کانچوهایاما (کن‎شین کاراته) را کسب کردند.

کاراته‏‌کاهای ملی‎پوش بومهنی در جهان درخشیدند

رئیس هیئت کاراته شهرستان پردیس امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در این زمینه اظهار کرد: در این تورنمت که اعضای تیم ملی کاراته ایران به همراه محمد حمدی و صمد حیدرزاده، دو کاراته‏‌کای بومهنی حضور داشتند، توفیقات خوبی در کشور هندوستان به دست آمد.

حسن شاکری ادامه داد: این تورنمنت با حضور تیم‎هایی از کشورهای ایران، هندوستان، ژاپن، سریلانکا، نپال، امارات و قطر طی دو روز در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد و رزمی‏‌کاران با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در بخش کاتا، تیم سریلانکا مقام اول، تیم ملی ایران مقام دوم و تیم هندوستان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان پردیس اضافه کرد: در بخش کمیته، کاراته‏‌کاهای تیم ملی ایران مقام اول، تیم هندوستان مقام دوم و تیم ژاپن رده سوم را از آن خود کردند و ملی‎پوشان کاراته سپس به کشور بازگشتند.

وی افزود: کاراته‏‌کاهای بومهنی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم در این مسابقات شرکت کردند که 12 نفر از آسیا در این وزن حضور داشتند.

این مسئول افزود: محمد حمدی پس از غلبه بر حریفانی از کشورهای امارات متحده عربی و هندوستان به فینال این مسابقات رسید و با غلبه بر هم‌بازیان خود در تیم ملی ایران، مدال طلای این تورنمنت را از آن خود کرد.

شاکری ادامه داد: همچنین صمد حیدرزاده در همین وزن به مقام سومی مشترک با هندوستان اکتفا کرد.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول