اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس مطرح کرد

لزوم فراهم ‌کردن فضاهای مناسب در مدارس در راستای رشد علمی

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه‌‌سازی رشد علمی در کشور جز با فراهم‌ کردن فضاهای مناسب در مدارس و دانشکده‌ها به وجود نمی‌آید.

لزوم فراهم ‌کردن فضاهای مناسب در مدارس در راستای رشد علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیرساز نظام‌الملک (وکیلی 29) در تالار تربیت نیشابور، اظهار کرد: اداره ‌کل نوسازی مدارس استان عملکرد خوبی را در شرایط خاص اقتصادی کشور داشته و تاکنون اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی از تعامل خوب مدیرکل نوسازی مدارس کشور با مجلس تقدیر کرد و افزود: تاکنون توسط خیران و با مشارکت اداره‌کل نوسازی استان و کشور گام‌های موثری در نیشابور برداشته شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاهد دستاوردهای خوبی در بین دانش‌آموزان این شهرستان‌ها بوده‌ایم و نیروهای نخبه و با استعدادی رشد پیدا کرده‌اند.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: گاهی خداوند به انسان‌ها لطف می‌کند و آنها را در مسیر خیر و نیکی قرار می‌دهد که این لطف شامل حال خیر مدرسه‌ساز عبدالرضا وکیلی شده است.

وی گفت: عبدالرضا وکیلی قدم کوچک اولیه را در ساخت مدرسه وکیلی شماره یک برداشت ولی در مسیر خیر بزرگی قرار گرفت که راه برگشتی ندارد.

سبحانی‌نیا یادآور شد: خیلی‌ها پول دارند ولی توفیق ندارند و گاهی در جایی خرج می‌کنند که اثری از آنان باقی نمی‌ماند.

دیگر نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مدارس آقای وکیلی باقیات‌الصالحات است و تا زمانی که دانش‌آموزان در این مدارس درس بخوانند خیر و برکتش به وی می‌رسد.

علی مروی افزود: در انجام امور خیریه بزرگ، برداشتن نخستین قدم بسیار مهم است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول