اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد

قطار اصفهان به تهران در ایستگاه تعطیلی / دلایل باید بررسی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دلیل قطع سرویس‌دهی قطار اصفهان به تهران مورد بررسی قرار بگیرد و مشکلات موجود در مسیر سرویس‌دهی این قطار هر چه سریع‌تر برطرف شود.

قطار اصفهان به تهران در ایستگاه تعطیلی / دلایل باید بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مشکلات ایجاد شده در اصفهان اظهار کرد: سرویس‌دهی قطار اصفهان به تهران از مدتی پیش قطع شده است.

وی به اهمیت استفاده از این قطار برای سفر از اصفهان به تهران اشاره کرد و ادامه داد: قطار اصفهان به تهران یکی از کم‌خطر‌ترین مسیر‌های حمل و نقلی محسوب می‌شود و با قطع سرویس‌دهی این قطار مردم به صورت مداوم دلیل قطع سرویس‌دهی این قطار را سؤال می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مردم باید در این زمینه پاسخگو باشند، تصریح کرد: دلیل قطع سرویس‌دهی قطار اصفهان به تهران مورد بررسی قرار بگیرد و مشکلات موجود در مسیر سرویس‌دهی این قطار هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه مسافران بسیاری با استفاده از این قطار از اصفهان به تهران سفر می‌کردند، اضافه کرد: اما با قطع سرویس‌دهی قطار اصفهان به تهران مردم با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

شریعتی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی به مردم برای سفر از اصفهان به تهران با استفاده از قطار شیراز به تهران به صورت محدود انجام می‌شود، تاکید کرد: مسئولان امر باید به مشکلات ایجاد شده برای سرویس‌دهی قطار اصفهان به تهران به صورت ویژه رسیدگی کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول