اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

نگاه رأفت‌گونه نظام به سران فتنه نباید مورد سوء‌استفاده قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اینکه اکنون با سران فتنه با رأفت اسلامی برخورد می‌شود و در یک فضایی با امکانات رفاهی تحت نظر قرار دارند به خاطر نگاه رأفت‌گونه نظام اسلامی بوده که نباید از آن سوء‌استفاده شود.

نگاه رأفت‌گونه نظام به سران فتنه نباید مورد سوء‌استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو، گفت: وزیر علوم اگر در انتصابات معتدل عمل می‌کرد خیلی بهتر بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان بخاطر نبود چنین ویژگی‌هایی به گزینه‌های قبلی وزارت علوم رأی ندادند، تصریح کرد: باید از نیروهای معتدل در بدنه این وزارتخانه استفاده می‌شد چرا که فضای دانشگاه‌ها نیاز به اعتدال دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: البته وضعیت فعلی دانشگاه‌ها با سال 88 متفاوت است لیکن دانشجویان باید همواره هوشیار باشند.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه ساختارهای نظام اسلامی باید از سوی تمامی افراد و کاندیداها در انتخابات محترم شمرده شوند، گفت: در آمریکا و اروپا کاندیداهای ریاست جمهوری هیچ‌گاه به ساختارهای دموکراسی و سایر ساختارها حمله نکرده و به آن احترام می‌گذارند.

حجت‌الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه کاندیداها نباید در زمان انتخابات مسائل را زیر سئوال برده و یا به دنبال براندازی باشند، افزود: بعضاً در زمان انتخابات در کشور ما وضعیت بدی پیش آمده که کاندیداها به برخی سیستم‌ها حمله می‌کنند و تعجب‌آور اینکه برخی به ساختارها حمله کرده و برخی به دنبال تغییر در قانون اساسی می‌آیند که این روش بسیار بدی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سران فتنه در برابر ساختارهای نظام ایستادند و شورش کردند، اظهار کرد: آنان اگر حرفی داشتند باید مطابق قانون عمل می‌کردند و اینکه اعتراضات را به کف خیابان کشیدند اصلاً معنایی نداشت.

وی افزود: به همین خاطر جرم سران فتنه جرم سنگینی بود و امام راحل نیز در زمان خود با افراد فتنه‌گری مثل بنی‌صدر با قاطعیت برخورد کردند.

به گفته حجت‌الاسلام سعیدی اگر جریان فتنه در برابر جریانات دینی و ساختاری ایستادند، نظام اسلامی نمی‌توانست سکوت اختیار کند بلکه باید قاطعاً برخورد می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اینکه اکنون با سران فتنه با رأفت اسلامی برخورد می‌شود و در یک فضایی با امکانات رفاهی تحت نظر قرار دارند بخاطر نگاه رأفت‌گونه نظام اسلامی بوده که نباید از آن سوءاستفاده شود.

به گزارش فارس، آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام‌ نور خراسان شمالی در سالن اجتماعات بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

16 آذر سالروز شهادت سه دانشجوی شهید به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

انتهای پیام/63002/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول