اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه بلور و لوستر اصفهان:

مردم در انتظار کاهش قیمت هستند/ بازار در حالت رکود است

رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان گفت: در حال حاضر مردم در انتظار کاهش قیمت ارز هستند تا خرید خود را انجام دهند.

مردم در انتظار کاهش قیمت هستند/ بازار در حالت رکود است

عباس کشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بیشترین محصولات چینی از کارخانه‌های مشهد به اصفهان وارد می‌شود، اظهار کرد: تولیدات چینی و بلور داخلی اصفهان مربوط به کارخانه زرین است که صادر می‌شود.

وی افزود: تولیدات کارخانه زرین از لحاظ کیفیت مرغوب بوده و بیشتر آنها به کشورهای خارجی صادر و تنها 20 درصد از آن در اصفهان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان تصریح کرد: چینی و بلور در اصفهان از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 25 درصد افزایش قیمت داشته است که موضوع تنها مربوط به این کالا نیست و در مورد تمام اجناس و لوازم خانگی صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار دچار رکود شده است، اضافه کرد: خرید و فروش نیز در حال حاضر به نوساناتی که در قیمت ارز به وجود آمده است نسبت به 2 هفته گذشته راکد شده است.

کشانی اضافه کرد: موضوع رکود در بازار تنها مربوط به صنف ما نبوده و در تمام صنوف وجود دارد که امیدوارم با کاهش قیمت ارز این مشکل نیز رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم در انتظار کاهش قیمت ارز هستند تا خرید خود را انجام دهند.

رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان  با بیان اینکه بازرسان ما همواره بر قیمت‌گذاری فروشندگان نظارت دارند، اظهار کرد: قیمت‌ها در حال حاضر به دلیل نوسانی که در بازار وجود دارد ثابت نبوده و روزانه تغییر می‌کند، با این وجود ما بازرسانی برای رسیدگی به فروش محصولات طبق قیمت‌های روال بازار داریم.

وی ادامه داد: همچنین محصولات چینی و بلور از لحاظ کیفیت‌ نیز کنترل می‌شوند که براساس درجه‌بندی انجام‌ شده از سوی کارخانه نظارت شده و در بسته‌بندی آنها کیفیت محصولات ذکر شده که بر طبق آن قیمت‌گذاری می‌شوند.

انتهای پیام/63015/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول