اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز انجام شد

آغاز آموزش مربیان لبنانی در مرکز تربیت مربی کرج

معاون فنی و آموزشی مرکز تربیت مربی کرج از آغاز یک دوره آموزشی ویژه مربیان لبنانی در این مرکز خبر داد.

آغاز آموزش مربیان لبنانی در مرکز تربیت مربی کرج

فرشید برهان‌ آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مرکز تربیت مربی کرج یک مرکز علمی و آموزشی کشوری است که در حوزه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور و حتی منطقه دارد.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در حوزه مهارت‌افزایی مربیان در طول سال در این مرکز برگزار شده و نقش بسیار خوبی در افزایش توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی مربیان داشته است.

معاون فنی و آموزشی مرکز تربیت مربی کرج افزود: خوشبختانه سطح علمی آموزش‌های ارائه شده در کنار تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌هایی که با کشورهای منطقه‌ای و همسایه داریم، موجب شده است که از سوی این کشورها درخواست‌هایی برای آموزش مربیان آنها در مرکز فوق ارائه شود.

برهان‌ آزاد افزود: در ماه‌های اخیر چند دوره آموزشی ویژه مربیان خارجی در این مرکز برگزار شد، که از این میان می‌توان به آموزش مربیانی از کشورهای افغانستان و عراق اشاره کرد و طی آن دوره‌های مهارت‌افزایی مربیان به کارآموزان ارائه شده است.

وی بیان داشت: درخواست دیگری از کشورهای منطقه‌ای و همسایه برای حضور مربیان آنها در این دوره‌ها واصل شده است که در حال برنامه‌ریزی برای اجرای آن هستیم.

*حضور 20 مربی لبنانی در کرج

معاون فنی و آموزشی مرکز تربیت مربی کرج افزود: در همین رابطه از صبح امروز یک دوره مهارت‌افزایی با حضور 20 مربی لبنانی آغاز شده است.

برهان آزاد خاطرنشان کرد: در این راستا آموزش‌هایی در حوزه صنایع دستی مانند منبت‌کاری، تزیینات چوب، فرشبافی و معرق‌کاری برای مربیان لبنانی ارائه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مرکز تربیت مربی کرج این آمادگی را دارد که دوره‌های بیشتری برای مربیان داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف مهارت‌افزایی برگزار کند.

انتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول