اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

چاک هیگل در بحرین از دیپلماسی هسته‌ای آمریکا با ایران دفاع کرد

وزیر دفاع آمریکا که برای شرکت در یک کنفرانس درباره خاورمیانه به کشور بحرین سفر کرده از دیپلماسی آمریکا در قبال ایران دفاع کرد.

چاک هیگل در بحرین از دیپلماسی هسته‌ای آمریکا با ایران دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال، چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا امروز جمعه یک دیپلماسی رو در رو را آغاز کرد تا به متحدانش در منطقه خلیج فارس که از توافق هسته‌ای اخیر با ایران نگران هستند، اطمینان خاطر بدهد.

چاک هیگل از کشتی یواس‌اس پونس که برای عملیات ضد مین ساخته شده دیدن کرد تا طبق تحلیل روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال، این پیام را بدهد که ارتش آمریکا در منطقه باقی می‌ماند و منطقه را ترک نمی‌کند.

هیگل به گروهی از اعضای نیروهای مسلح آمریکا گفت: «ما وضعیت نظامی خودمان در منطقه را تغییر نمی‌دهیم. ما همین ادوات قوی نظامی، همین مانورها، همین همکاری و تأکید بر منافع راهبردیمان را حفظ خواهیم کرد.»

آقای هیگل برای شرکت در کنفرانس «گفتمان منامه» که یک کنفرانس امنیتی درباره خاورمیانه است به بحرین سفر کرده است. وی هنگام بازدید از کشتی یواس‌اس‌ پانس از دیپلماسی آمریکا در قبال ایران دفاع کرد.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 که حدود دو هفته پیش برگزار شد گفت: «این فرصتی عاقلانه است تا احتمال دستیابی به مذاکرات سطح بالاتر را پیگیری کنیم تا ببینیم آیا ایرانی‌ها جدی هستند یا خیر.»

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول