اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

آغاز نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی مازندران در نکا

رئیس هیئت تکواندو نکا از برگزاری نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد مازندران در رده خردسالان و نونهالان در نکا خبر داد.

آغاز نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی مازندران در نکا

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد مازندران در نکا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 180 شهید کارمند مازندران و 432 شهید شهرستان نکا و دومین یادواره شهید تکواندوکار نورعلی درودی در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی از 10 شهر مختلف استان در نکا امروز جمعه در حال برگزاری است.

رمدانی یادآور شد: بیش از 330 تکواندوکای مازندرانی دختر و پسر از صبح امروز رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات آزاد استان در نکا آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار اعلام شده بیش از 250 تکواندوکای پسر مازندرانی در سالن سپاه نکا و بیش از 80 تکواندوکای دختر مازندرانی در سالن امام علی (ع) این شهرستان به مدت یک روز به رقابت می پردازند.

رئیس هیئت تکواندو نکا ایجاد پشتوانه‌ برای تکواندو شهرستان نکا و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی به منظور پرورش و بهره‌گیری از توانمندی آنها از جمله برنامه‌هایی هیئت تکواندو شهرستان نکا اعلام کرد و ادامه داد: نکا در سال گذشته بیشترین میزبانی برگزاری مسابقات را بر عهده داشته است و با توجه به داشتن یک‌هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته و داشتن مقام‌های مختلف ملی، جهانی و بین‌المللی از شهرهای به نام استان در ورزش تکواندو است.

وی یادآور شد: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با حضور بیش از یک‌هزار تکواندوکای دختر و پسر با قوت انجام می‌شود و با افتتاح خانه تکواندو در شهرستان نکا با توجه به ایجاد مکان ثابت برای هیئت تکواندو برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول