اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیّر:

درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی به صلاح کشور نیست

امام جمعه دیر گفت: درخواست آقای احمدی‌نژاد برای مذاکره با رئیس‌جمهور در وضعیت فعلی که جامعه نیاز به آرامش و وحدت دارد به صلاح کشور نیست.

درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی به صلاح کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیّر افزود: نامه اخیر احمدی‌نژاد برای مناظره با رئیس‌جمهور مودبانه بوده است اما اگر حقی از ایشان ضایع شده است می‌توانند با استفاده از رسانه‌ها پاسخگو باشند و با توجه به نیاز کشور به وحدت مناظره به صلاح کشور نیست.

امام جمعه دیّر با انتقاد از برخی صحبت‌ها که چون احمدی‌نژاد یک شهروند عادی است حق مناظره با رئیس‌جمهور را ندارد، اضافه کرد: آن‌ها که دم از تدوین قانون حقوق شهروندی می‌زنند این حرف‌شان با حقوق شهروندی سازگار نیست.

خطیب نماز جمعه دیّر خطاب به کسانی که به وزیر ارشاد برای حذف ممیزی کتاب نامه نوشته‌اند، گفت: آقایانی که می‌گویند هر کتابی بدون نظارت چاپ شود و بعد از چاپ نظارت شود، مگر همچین چیزی می‌شود کتاب وقتی توزیع شد مگر می‌شود آن را جمع کرد.

حسینی با انتقاد از بعضی چراغ سبزهای مسئولان به این درخواست‎ها، افزود: پس اگر این طور است باید به مردم بگوییم مواد غذایی‌شان را بدون نظارت بهداشت و دامپزشکی تهیه کنند.

امام جمعه دیّر در بخش دیگر از سخنان خود از حضور گسترده مردم دیّر در همایش حماسه‌سازان محرم سال 57 گفت: از فرماندار شهرستان و همه دست‌اندرکاران این همایش تشکر می‌کنم.

حسینی با اشاره به مانور بسیجیان شهر دیّر افزود: در مقابل دشمنی که لبخند می‌زند و از طرف دیگر می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است همیشه باید آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم.

امام جمعه دیّر با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای دانشجو کشور و سه دانشجوی شهید شهرستان دیّر گفت: دانشجویان ما پرچمدار مبارزه با استعمار و آمریکا بوده‌اند و امیدواریم دانشجویان ما با بصیرت و آگاهی و پیشرفت آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم بزنند.

حسینی با اشاره به روز جهانی بشر گفت: ایران را به نقص حقوق بشر متهم می‌کنند در حالی که دست خودشان به خون هزاران مردم بیگناه آلوده است.

امام جمعه دیّر افزود: ما اعتنایی به یاوه‌گویی‌های دشمن نمی‌کنیم و اهداف اسلامی‌مان را در کشور پیاده می‌کنیم.

حسینی با گرامیداشت 19 آذر سال 63 و تشکیل شورای عالی فرهنگی به دستور حضرت امام (ره) گفت: امیدواریم این شورا که مسئولیت آن بر عهده رئیس‌جمهور است به توصیه‌های رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن توجه و عمل کنند.

امام جمعه دیّر با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه سیاست خارجی گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان در مذاکرات آتی با دقت و اعتماد به نفس و پشتوانه حمایت رهبری و مردم، قاطعانه در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمن بایستند.

حسینی با تبریک به استاندار جدید بوشهر گفت: از ایشان می‌خواهیم تمام سعی و تلاش‌شان برای پیشرفت و آبادانی استان بگذارند و مدیرانی بدون افراط و با منش اعتدال دولت یازدهم انتخاب کند.

انتهای پیام/66006/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول