اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

قدرت ما در مذاکرات به برکت خون شهداست

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت خون شهدا امروز وزیر امور خارجه ما با قدرت مذاکره می‌کند و جان کری وزیر امور خارجه می‌گوید تا حالا کسی این‌طور بر سر من داد نزده بود.

قدرت ما در مذاکرات به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از حماسه‌سازان محرم 57 شهر دیّر در جمع مردم این شهر افزود: به برکت خون شهدا امروز وزیر امور خارجه ما با قدرت مذاکره می‌کند و جان کری وزیر امور خارجه می‌گوید تا حالا کسی این‌طور بر سر من داد نزده بود که ظریف وزیر امور خارجه ایران در مذاکرات سه بار بر سر من داد کشید.

حسینی‌بوشهری با تشکر از همت امام جمعه و فرماندار دیّر در برگزاری همایش «حماسه‌سازان محرم 57 شهر دیّر»، گفت: در سوم محرم 57 مردم انقلابی دیّر براساس وظیفه دینی خود به میدان آمده و بر علیه طاغوت فریاد کشیدند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شهیدان حیدری و عالی‌پور که در سوم محرم 57 در حمله مزدوران رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند از طبقه متوسط و پایین جامعه به دنبال انجام تکلیف خود بودند نه دنبال غنیمت گرفتن از انقلاب.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: انقلاب ما قابل قیاس با انقلاب‌های دیگر نیست زیرا انقلاب ما انقلاب همه اقشار جامعه بوده است.

وی افزود: اگر امدادهای غیبی، رهبری حضرت امام(ره) و حضور و وحدت مردم نبود امروز از انقلاب خبری نبود.

حسینی‌بوشهری با اعلام اینکه حرکت دشمن این بوده که دین را از سیاست جدا کند، گفت: در زمان رضاشاه جلوی روضه‌خوانی مردم را می‌گرفتند و مردم را به جرم یاحسین گفتن کتک می‌زدند و سعی می‌کردند محتوای دینی را از درون بی‌محتوا کنند.

وی ادامه داد: شهدای ما برای مال دنیا به صحنه نیامدند، آن‌ها به صحنه آمدند تا مظلومان و مستضعفان جامعه احساس آرامش کنند.

در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان سوم محرم 57 تقدیر شد.

مردم دیّر در سوم محرم 57 در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پهلوی، دو شهید و 25 مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول