اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

هرگونه زاویه‌گیری استکبار از توافقات برابر با حذف رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت خلخال گفت: هرگونه زاویه‌گیری استکبار جهانی از توافقات انجام شده در ژنو با حذف رِژیم صهیونیستی برابر است.

هرگونه زاویه‌گیری استکبار از توافقات برابر با حذف رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خلخال اظهار داشت: هرگونه زاویه‌گیری استکبار جهانی از توافقات انجام شده در ژنو با حذف رِژیم صهیونیستی برابر است.

وی تصریح کرد: ملت ایران تیم مذاکره‌کننده را حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و بر این مواضع تاکید دارند.

محسنی به اهمیت مسئله فرهنگ در کشورمان اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای انقلاب فرهنگی در راستای حفظ تعالیم فرهنگی کشورمان بوده و شورای انقلاب فرهنگی به عنوان قله تصمیم‌گیری فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد هم‌افزایی فرهنگی خاطر نشان کرد: همه باید در مقوله فرهنگ تلاش کنند و بودجه فرهنگی کشور در آخر لیست قرار نگرفته و باید در اولویت و اهم تصمیمات باشد.

وی تاکید کرد: مردم معنای فرهنگ را به خوبی درک کرده و نگاه ویژه به آن دارند و قلم‌های فاسد در اهانت به مبانی دینی جایگاهی در فرهنگ اسلامی کشورمان ندارد.

محسنی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمن بداند به هیچ وجه دوران سوء استفاده دشمن از مبحث فرهنگ و انجام اعمال ضد فرهنگی در این کشور اتفاق نمی‌افتد.

امام جمعه موقت خلخال بر لزوم بصیرت دانشجویان و مراکز علمی و آموزشی تاکید کرد و گفت: اهمیت روز دانشجو به این است که این دانشجویان باید مثل گذشته با سه مؤلفه استکبارستیزی، استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی حرکت کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: این بصیرت دانشجویان است که اجازه نمی‌دهد دشمن از فضای غبارآلود به نفع پیاده‌سازی افکار منحط خود در جامعه علمی و اسلامی ما قدم بردارد.

محسنی از اهالی خواست تا با نگاه به فلسفه قیام عاشورا عزاداری‌ها را فراموش نکرده و سلوک ائمه اطهار و امامان را همچنان سرمشق زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب را تسلیت گفت و افزود: شهید دستغیب نماد و الگوی اخلاقی و عرفانی برای جامعه اسلامی ماست و این شعر که بی‌عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد از این دانشمند بزرگ است که زحمات زیادی را در راه اعتلای این نظام دینی و الهی کشیده است.

انتهای پیام/62008/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول