اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی اعلام کرد

حضور 400 اندیشمند در همایش بزرگداشت آیت‌الله خویی

امام جمعه خوی گفت: آذر ماه امسال 400 اندیشمند در همایش بزرگداشت آیت‌الله خویی حضور خواهند داشت.

حضور 400 اندیشمند در همایش بزرگداشت آیت‌الله خویی

حجت‌الاسلام سید رضی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همایش بزرگداشت آیت‌الله ابوالقاسم خویی در سالگرد رحلت این عالم بزرگوار 20 آذر ماه در خوی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این همایش ابعاد مختلف شخصیت آیت‌الله ابوالقاسم خویی و خدماتشان در طول 60 سال تدریس در حوزه علمیه نجف، مرجعیت حوزه علمیه نجف و تربیت صدها شاگرد و مجتهد که تحویل جامعه شیعی داده بررسی می‌شود.

شکوری ادامه داد: در حال حاضر بخش مهمی از حوزه‌های علمیه و اساتید شاگردان مستقیم و غیرمستقیم این عالم بزرگوار هستند که در این همایش به این ابعاد پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که بخش مهم وقت همایش را خواهد گرفت فعالیت‌های تفسیر و علوم قرآن آن مرحوم هست که در قالب کتاب البیان مطرح شده است.

شکوری افزود: براساس اظهار نظر شخصیت‌های که در زمینه علوم قرآن کار کردند آیت‌الله ابوالقاسم خویی مباحث را به صورت قوی و علمی مطرح می‌فرمودند که در این همایش به این موضوعات پرداخته خواهد شد و امید است زمینه‌ای فراهم شود تا کنگره جامع و گسترده در آینده برگزار شود.

امام جمعه خوی اعلام کرد: این همایش با حضور 400 نفر از اندیشمندان و شخصیت‌های برجسته علمی از حوزه‌های علمیه قم، تهران، آذربایجان غربی و سایر استان‌‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول