اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس خبر داد

خرید تجهیزات ویژه برای فرودگاه نوشهر

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فرودگاه نوشهر دستگاه ویژه فرود هواپیما در شرایط بد آب و هوایی خریداری شد و این موضوع به رونق فرودگاه کمک قابل توجهی می‌کند.

خرید تجهیزات ویژه برای فرودگاه نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی پیش از ظهر امروز در همایش گزارش عملکرد خود گفت: روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موجب ایجاد نشاط و شادابی بیشتری در مردم شد و امیدواریم امروز دولت جدید با تصمیم گیری‌های خود آرامش، رفاه و آسایش بیشتری برای مردم به ارمغان آورد.

وی به توافق هسته‌ای ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود: این توافق یک موفقیت بزرگ برای کشورمان بود و آن به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران بود و بنابراین امروز امید تازه‌ای زنده شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فعلا فضای اقتصادی کشور فضای سختی است اظهار داشت: دغدغه ما اقتصاد و معیشت مردم است.

وی ادامه داد: بیکاری جوانان یکی دیگر از دغدغه‌های ما است که تلاش می کنیم تا این مشکل حل شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: آنچه که تا به امروز در مجلس شورای اسلامی انجام دادم سعی کردم تا اعتدال را رعایت کنم و اولویت هم با مردم باشد.

وی با بیان اینکه در بحث نطق میان دستور، بالاترین نطق مجلس را دارم خاطرنشان کرد: در زمینه طرح و لوایح نفر هفتم مجلس شورای اسلامی هستم.

احمدی‌لاشکی یادآور شد: در حوزه‌های مختلف قوانین خوبی نوشته شد و بنده هم توانستم به لطف خداوند و دعای خیر شما مردم عزیز گامی کوچک در این زمینه بردارم.

وی عنوان کرد: در حوزه ایثارگران سعی کردیم در قوانین جدید آنرا ضابطه‌مند کنیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس کلاردشت در ادامه به برخی عملکردهای خود در حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: در بحث شهرستان شدن کلاردشت دو جلسه با دولت قبل را شخصاً حضور یافتم و خوشبختانه شهرستان شدن کلاردشت به سرانجام رسید و در این دولت جدید رسما فرمانداری آن افتتاح شد.

وی افزود: در بخش کجور نیز شهرکجور تاسیس شد که به عنوان دومین شهر بخش کجور است.

این مقام مسئول درباره شرایط فرودگاه نوشهر ابراز کرد: برای فرودگاه نوشهر دستگاه مخصوص فرود هواپیما در شرایط‌های بد آب و هوایی خریداری شد و این موضوع به رونق فرودگاه کمک قابل توجهی می‌کند.

احمدی‌لاشکی در بخش دیگری از سخنان خود به باغ اکولوژی و راه دسترسی به بندر نوشهر پرداخت و اظهار داشت: این پروژه مراحل قانونی خود را طی کرده است و تنها قسمتی از باغ برای ایجاد راه دسترسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: کل مساحت باغ 38/5 (سی و هشت و نیم) هکتار است که فقط قرار است دو هکتار از کناره این باغ برود و آن هم حق ندارند حتی یک گونه نادر درختی را قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ایجاد این راه برای آنکه دو درخت قطع نشود اقدام به خریداری یک ساختمان چهار طبقه شده است تا دو درخت سر جای خودشان بمانند، این اقدام نشان از اهمیت دادن و توجه به محیط زیست و طبیعت است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس درباره جذب نیروی بومی در هر شهر عنوان کرد: از زمانی که آمدم، جذب نیروی بومی را به یک فرهنگ تبدیل کردم تا هر کس در شهر و دیار خودش جذب و مشغول به کار شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار دو طب اورژانس در چالوس مستقر شدند گفت: از بین 53 نفر متخصصی که در سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی مازندران جذب شدند تعداد 19 نفر در چالوس و نوشهر به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال فاز دو بیمارستان نوشهر هم دیده می شود ابراز کرد: تجهیزات بیمارستان فوق تخصصی چالوس نیز روز به روز در حال وارد شدن است و تا زمانی که تجهیز این بیمارستان به طور کامل انجام نشود اجازه افتتاح آنرا نمی‌دهم.

احمدی‌لاشکی به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش دروازه‌بان نوشهری اشاره و تصریح کرد: همه در برابر این جوان نوشهری که یکی از نخبگان به شمار می‌رود و بخش اعظمی از قهرمانی ایران در جام بین قاره‌ای حاصل تلاش و درخشش سیدپیمان حسینی است، مسئول هستند.

وی تاکید کرد: از فرمانداران نوشهر و چالوس و مدیران کل می‌خواهم حتما یک مراسم قدردانی باشکوه و ویژه که در خور شأن این دروازه‌بان ملی‌پوش و ارزنده باشد تدارک ببینند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس سپس به بررسی بودجه سال 93 طی روزهای آینده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: چند سالی بود که بودجه سر وقت و به موقع به مجلس نمی‌رسید اما امسال خوشبختانه به موقع رسید و مجلس نیز در زمان مقرر نسبت به بررسی آن اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی بودجه به موقع برسد کارهای عمرانی نیز در زمان خودش انجام می‌شود و کارهای عمرانی به جای فصل زمستان در فصل گرم سال که شرایط مطلوبی دارد انجام می‌شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از سیدپیمان حسینی و دو تن از بازنشستگان جدید حوزه انتخابیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/86019/ق440/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول