اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تعهدات داده شده به افرادی که واریزی مسکن مهر داشته‏‌اند، عملیاتی می‏‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تعهدات داده شده از سوی این شرکت به افرادی که واریزی برای مسکن مهر داشته‌‏اند، عملیاتی می‏‌شود.

تعهدات داده شده به افرادی که واریزی مسکن مهر داشته‏‌اند، عملیاتی می‏‌شود

سیدمهدی هدایت در گفت‎وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با تکذیب خبرهایی که این روزها مبنی بر درخواست این شرکت از متقاضیان مسکن مهر برای واریز مبالغ اضافه در رسانه‌‏ها منتشر شده است، اظهار کرد: فعلاً هیچ افزایش قیمتی در پروژه‎هایمان نداریم.

وی تصریح کرد: آن بخش‎هایی که قبلاً اعلام کردیم، هنوز تغییر نکرده و افزایش قیمت جدیدی مصوب نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: اگر وزارت راه و شهرسازی در مسیر اجرای کار، مصوباتی برای افزایش داشت، عملیاتی خواهیم کرد ولی تاکنون چنین مصوبه‎ای نداریم و کارها بهتر از قبل در حال انجام است.

هدایت ادامه داد: بانک هم تسهیلات خود را طبق تعهد و ضوابط قبل پرداخت می‎کند و ما آورده متقاضیان را مانند گذشته پرداخت می‎کنیم.

وی تصریح کرد: پیمانکاران مشغول به کار هستند و اگر پیمانکاری در مسیر کار، پیشرفت فیزیکی که مد نظر ماست، را نداشته باشد و خود را با آن هماهنگ و به تعهدهای خود عمل نکند، قطعاً فسخ پیمان می‎شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در این شرایط، پیمانکار جدید جایگزین می‎شود ولی کارها خوشبختانه در حال انجام است و پیمانکاران نیز با همان شرایطی که با ما قرارداد بستند کارها را به پیش می‎برند.

هدایت ادامه داد: هر کسی که در پردیس ثبت‎نام کرده و مبلغ واریزی داشته و طبق برنامه در حال پرداخت اقساط است، قطعاً به تعهدهایمان در قبالش عمل خواهیم کرد و به این افراد مسکن مهر تحویل داده خواهد شد و دیگر در رابطه با افرادی که پول پرداخت کرده‎اند، سخنی باقی نمی‎ماند.

وی در رابطه با افرادی که ثبت‎نام کرده و به دلیل بسته شدن سامانه فرم (ج)، فرم (ج) آنها تأیید نشده در نتیجه شماره حسابی نیز به آنها اعلام نشده نیز گفت: چون دیگر ظرفیت نداریم؛ به این افراد که فقط ثبت‎نام کرده‎اند و مبلغ واریزی نداشتند به هیچ عنوان مسکن مهر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول