اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی:

فدراسیونی‌ها اگر می‌خواهند بازی تراکتورسازی بدون تماشاگر شود، اعلام کنند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: فدراسیونی‌ها اگر می‌خواهند بازی تراکتورسازی بدون تماشاگر شود، اعلام کنند.

فدراسیونی‌ها اگر می‌خواهند بازی تراکتورسازی بدون تماشاگر شود، اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تراکتورسازی از هفته گذشته که صدرنشین لیگ برتر شده است با انواع شیوه‌های رسانه‌ای بر علیه‌اش مواجه شده و این کار درستی نیست.

وی ادامه داد: هر هفته مسئولان فدراسیون فوتبال بر علیه تماشاگران تراکتورسازی مصاحبه می‌کنند؛ در حالی که امروز تنها ورزشگاه مملو از تماشاگر در ایران، استادیوم تبریز است و اگر می‌خواهند استادیوم یادگار امام تبریز نیز همانند سایر ورزشگاه‌های ایران خالی از تماشاگر باشد و تیم تراکتورسازی بدون تماشاگر شود، به صورت رسمی این موضوع را اعلام کنند.

هواداران تراکتور چرا هر روز باید مورد تهدید قرار گیرند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: تماشاگران تیم تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس کاری نکردند و در شأن آنها نیست که هر روز مورد تهدید قرار گیرند و من از فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنم که چرا با رقبای تراکتورسازی همراه شده است.

جلالی عنوان کرد: تماشاگران تیم تراکتورسازی از لحاظ رفتاری و بینشی جزو بهترین‌های ایران و آسیا هستند و درست نیست با سرمایه‌های واقعی فوتبال کشور چنین رفتار شود.

گسترش فولاد حریفی جوان و جنگنده است

وی در مورد بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز نیز گفت: حریف روز جمعه تراکتورسازی تیمی جوان و جنگنده بوده و باید با بازی منطقی به مصاف گسترش فولاد برویم تا بتوانیم از این بازی با دست پر خارج شده و صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، غایبان تیمش در بازی فردا را کریم انصاری‌فرد و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت عنوان کرد و ابراز داشت: محمد ایران پوریان و ربیع خواه نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت از لیست تراکتورسازی خارج شدند و محمد ابراهیمی نیز با مصدومیت سه ماهه مواجه است و علی کریمی را نیز به دلیل مصدومیت در بازی فردا نخواهیم داشت.

کارمان با جاسم کرار نهایی شده است

جلالی در مورد جذب بازیکن جدید توسط تیمش، گفت: جاسم کرار کارش با تیم تراکتورسازی نهایی شده و از این هفته در تمرینات تیم حضور خواهد داشت و با یک مهاجم برزیلی نیز به توافق رسیده و قرارداد وی به زودی منعقد خواهد شد و در حال تست یک بازیکن دیگر از کشور اسلواکی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ارتباط با مشکلات مالی این تیم نیز ابراز داشت: هر تیمی در لیگ برتر مشکلات مالی دارد، اما اینکه گفته می‌شود تیم منحل خواهد شد، صحت ندارد، چرا که تیم صدرنشین لیگ برتر قرار نیست به دلیل مشکل مالی منحل شود.

وی با اشاره به ارزیابی این تیم نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال، تأکید کرد: ما در نیم فصل ارزیابی دقیقی داشتیم و تیم و تک تک بازیکنان را از نظر فنی در بخش‌های مختلف تحلیل کردیم و همواره در طول لیگ برتر در حال پیشرفت بودیم.

جلالی ابراز امیدواری کرد که با وجود شرایط نامساعد جوی شاهد استقبال خوب تماشاگران از این بازی باشیم.

به گزارش فارس؛ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا (جمعه 15 آذر) ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تراکتورسازی است. بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/60001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول