اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی بجنورد:

ماندگاری مسافران در خراسان شمالی پایین است

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی بجنورد گفت: ماندگاری مسافران در خراسان شمالی نسبت به بسیاری از استان‌های کشور پایین است.

ماندگاری مسافران در خراسان شمالی پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید احمد وکیلی عصر امروز در نشست با شماری از شورایاران این شهر اظهار کرد: متأسفانه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری خراسان شمالی در حد نازلی قرار داشته و بایستی در این زمینه فعالیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: باید با ترغیب و تشویق سرمایه گذاران و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در این زمینه فعالانه عمل شود.

وکیلی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی این شهر برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو که توسط این کمیسیون در حال پیگیری است را برگزاری جشنواره شهروند برگزیده اعلام کرد.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی بجنورد، سه نشست به همین منظور با حضور اعضا برگزار و تصمیماتی گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تجلیل از 20 شهروند برگزیده اظهار کرد: سومین جشنواره شهروند برگزیده اردیبهشت سال آینده برگزار و از شهروندان برگزیده از طیف‌های مختلف اجتماعی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/63002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول