اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شرکت صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع

سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع در اصفهان آغاز شد

سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل و خانواده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منطقه اصفهان در رشته‌های (ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان) از صبح روز پنجشنبه به میزبانی شرکت صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع آغاز شد.

سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه شاغلین و خانواده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، در رشته‌های (ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان) از صبح پنجشنبه در شرکت صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع آغاز شد و این دوره از مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه می‌یابد.

مجید گلشادی، مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی دفاع نیوز در محل برگزاری مسابقات در شرکت هواپیماسازی وزارت دفاع اظهار امیدواری کرد که این دوره از مسابقات با استقبال بسیار خوب کارکنان و خانواده‌ها روبرو شود و اظهار داشت: بیش از 700 نفر از حافظان و قاریان در سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل و خانواده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منطقه اصفهان  حضور یافته‌اند و شرکت‌کنندگان از آمادگی نسبتاً بالایی برخوردارند.

مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع گفت: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در منطقه اصفهان، از شهرستانهای همجوار نظیر دورود، اراک، چهارمحال و بختیاری، شهرضا و استان یزد در سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه اصفهان حضور یافته‌اند.

گلشادی بیان داشت: برترین‌های این دوره از مسابقات قرآن کریم منطقه اصفهان، آذرماه سال جاری به مسابقات نهائی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به میزبانی سازمان صنایع دفاع برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

شایان ذکر است که در حاشیه این دوره از مسابقات، نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتاب و نمایشگاه عفاف و حجاب نیز جهت استفاده متسابقین برپا شده است.

مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع در پایان متذکر شد: مراسم اختتامیه و جشنواره قرآنی تجلیل از برگزیدگان قرآنی این دوره از مسابقات با حضور مسئولین لشکری و کشوری فردا (جمعه) ساعت 14 در سالن موسسه اهل‌البیت (علیهم‌السلام) اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول