اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری

همایش توسعه مسکن و کارآمدی در انبوه‌سازی برگزار شد

با حضور مشاور رئیس جمهور، مشاور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان قزوین همایش توسعه مسکن و کارآمدی در انبوه‌سازی برگزار شد.

همایش توسعه مسکن و کارآمدی در انبوه‌سازی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان قزوین در این همایش اظهار کرد: معتقدیم با آموزش و کارگروهی، هدفمند، می‌توانیم در راه توسعه گام‌های موثری برداریم.

مهدی سلطانیه افزود: یکی از اهداف این همایش، آموزش اعضای انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان قزوین است تا توان و آمادگی خود را برای حضور در حوزه ساخت و ساز در استان و سطح کشور افزایش دهند.

وی عنوان کرد: یکی از محورهای همایش سیاست‌های جاری وزارت راه و شهرسازی در رابطه با توسعه مسکن و برنامه‌های آینده وزارتخانه است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان قزوین تصریح کرد: نیاز به مسکن جزو دغدغه‌های اصلی برنامه‌ریزان و دولت‌مردان کشور است و اطلاع کافی از شرایط کشور از جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و کاربردی امکان ساخت و ساز مسکن را بهتر فراهم می‌کند.

سلطانیه بیان کرد: بدون شک برنامه‌های وزارتخانه نوید آینده روشن‌تری را می‌دهد.

وی گفت: با استفاده از تجربیات کشورهایی مانند آمریکا و ژاپن می‌توان چنین نتیجه گرفت که به کارگیری نیروهای بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر می‌تواند کارآمدتر و موثرتر باشد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان قزوین عنوان کرد: انتظار می‌رود بخش دولتی از ظرفیت‌های بالا و غیر قابل انکار بخش خصوصی حداکثر استفاده را ببرد.

سلطانیه با اشاره به لزوم آموزش در این حوزه تصریح کرد: با توجه به نیاز هر جامعه به آموزش، انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان، نیاز مبرم به آموزش در این عرصه را درک کرده و تلاش دارد در راه ایجاد بسترهای لازم تمام توان خود را به کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این همایش و همایش‌های آینده در بهبود هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری و انبوه‌سازی موثر باشد.

انتهای پیام/77010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول