اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

فرش قرمز استانداری چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاران

استاندار چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه‌گذار را از مهم‌ترین سیاست‌های خود دانست و گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

فرش قرمز استانداری چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: در سالی که در پیش رو داریم حماسه سیاسی به خوبی محقق شد و در شرف رسیدن به حماسه اقتصادی هستیم.

وی، توفیق در مذاکرات هسته‌ای را مقدمه‌ای برای تحقق حماسه اقتصادی دانست و گفت: با رفع تحریم‌ها و آزاد شدن اعتبارات کشور در بانک‌های خارجی و فراهم شدن بستر برای جذب سرمایه‌گذار در داخل به زودی حماسه اقتصادی نیز محقق می‎شود.

سلیمانی با اشاره به گزارش عملکرد 100 روزه دولت، تصریح کرد: در این گزارش نشان داده شد که در مهار تورم‌ و بهبود اوضاع اقتصادی اقدامات مطلوبی انجام شده و در ادامه نیز با اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت این روند مساعدتر نیز می‎شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، جذب سرمایه‌گذار را از مهم‌ترین سیاست‌های خود دانست و گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: با حفظ حقوق شهروندی، با قرار دادن زیرساخت‌های مناسب و ارزان قیمت به سرمایه‌گذاران و تامین امنیت آن‌ها تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیریم.

وی بر ضرورت به‌کارگیری مشی اعتدال در استان تاکید کرد و گفت: در توزیع امکانات و اعتبارات به توازن منطقه‌ای و آمایش سرزمین توجه ویژه‌ای دارم.

سلیمانی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان واقعی نیست، اظهار کرد: از مدیران دستگاه‌ها می‎خواهم که در ارائه آمار و ارقام دقت نظر داشته باشند و آمار واقعی ارائه دهند.

وی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در استان تاکید کرد و افزود: تلاش شود تا با تدبیر و میانه‌روی و رافت اسلامی با ارباب رجوع رفتار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گیری از همه‌ی نیروهای توانمند و کارآمد استان تأکید کرد و افزود: مشی من اعتدال است و در عین حال که به گردش نخبگان اعتقاد دارم اما تلاش خود را در تثبیت مدیریتی در استان به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/68004/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول