اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و در هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی کشور

تیم کبدی بانوان اراک برای کسب عنوان به میدان آمدند

رئیس هیئت کبدی شهرستان اراک از حضور پرقدرت تیم کبدی بانوان این شهرستان در هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

تیم کبدی بانوان اراک برای کسب عنوان به میدان آمدند

مجید میرزاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور از امروز به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شده که تیم شهرستان اراک با حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی تصریح کرد: تیم اراک در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌هایی از تهران، گلستان، ایلام، همدان و کرمانشاه هم گروه است.

رئیس هیئت کبدی شهرستان اراک ادامه داد: تیم بانوان کبدی اراک سال گذشته و در هفتمین دوره این رقابت‌ها عنوان پنجمی را از آن خود کردند و با تمرینات زیادی که انجام داده‌اند تلاش دارند امسال جزو سه تیم برتر کشور قرار گیرد.

میرزاخانی گفت: این دوره از رقابت‌ها به مدت چهار روز برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که سه تیم برتر به دور نهایی راه خواهند یافت.

به گفته وی هدیه اسدالهی، فاطمه عیدی، رویا علی‌آبادی، عطیه رحیمی، زهرا رحیمی، مینا داودآبادی، میترا و زهرا رحیمی، مریم میرکمالی، زهرا اسماعیلی و زهرا شانقی بازیکنان تیم اراک هستند که به مربیگری خانم داودآبادی در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/87003/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول