اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 تیم درمانی بهداشتی به روستاهای محروم فریمان اعزام شدند

بسیج جامعه پزشکی فریمان با اعزام دو تیم درمانی بهداشتی به روستاهای محروم شهرستان فریمان به ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی پرداخت.

2 تیم درمانی بهداشتی به روستاهای محروم فریمان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، بسیج جامعه پزشکی فریمان با اعزام دو تیم درمانی بهداشتی به روستاهای محروم شهرستان فریمان به ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی پرداخت.

این دو تیم درمانی بهداشتی شامل پزشک، پرستار، دارویار و کارشناس بهداشتی است و به اهالی روستاهای گلایم، سودخور، چشمه ایوب، سیاه سنگ شهرستان فریمان خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در مراسم بدرقه این تیم‌ها اظهار داشت: ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم محروم نشان ‌دهنده حضور مخلصانه و آگاهانه بسیج در عرصه کمک به محرومان بوده و این خدمت از بهترین برنامه‌های بسیج است.

این تیم‌ها با بدرقه معاون فرماندار، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان به روستاهای فوق اعزام شدند.

در این مراسم از مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی فریمان و تعدادی از فعالان عرصه خدمت‌رسانی به مردم محروم شهرستان به خاطر فعالیت‌های مؤثر در جذب و سازماندهی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و درمانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک سال اخیر کانون گفت: یکی از بهترین و موثرترین برنامه‌های کانون، اعزام تیم‌های امدادی برای ارائه خدمات رایگان به مردم محروم شهرستان فریمان است که توسط بسیجیان مخلص و علاقمند شاغل در شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

محمد مهدی ایزدپناه گفت: ما نیاز به تقویت بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه معنوی و اخلاقی داریم که در قالب حلقه‌های صالحین امکانپذیر است.

انتهای پیام/2202/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول