اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‎های آزاد شرق استان تهران:

دانشگاه رودهن در مسیر بالندگی و رشد قرار گرفته است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‎های آزاد شرق استان تهران گفت: دانشگاه رودهن با تلاش‏‌های انجام شده، در مسیر بالندگی و رشد قرار گرفته است.

دانشگاه رودهن در مسیر بالندگی و رشد قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌‏الاسلام محمدابراهیم سراج امروز در جمع شماری از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد رودهن اظهار داشت: مدیریت جدید دانشگاه با نگاه‎های عالمانه و شایسته، به حرکت واحد رودهن در مسیر بالندگی سرعت بخشید.

وی تصریح کرد: این مدیر توانا در فرصت کوتاهی، امتیاز واحد را به جامع رساند و جامع‎ شدن هم به نفع منطقه و کارکنان و دانشجویان است.

این مسئول ادامه داد: امید است وفاق و همدلی بیشتری بین مسئولان دانشگاه و شهر ایجاد شود تا بتوانیم گام‎های بیشتری در مسیر شکوفایی دانشگاه برداریم.

جعفر همتی، یکی از معتمدان شهر رودهن نیز به نمایندگی از اهالی رودهن گفت: مدیریت علیرضا ایرانبخش در دانشگاه آزاد رودهن باعث پیشرفت شهر رودهن شد.

وی گفت: امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن باعث پیشرفت این دانشگاه شده و گوی سبقت را از دانشگاه‎های شرق استان تهران بوده است.

همتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نمونه موفق دانشگاه‎های شرق استان تهران و حتی کل کشور است.

این معتمد رودهنی گفت: مدیریت مطلوبی که در واحد رودهن وجود دارد موجب شد امکانات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه‎های دولتی و آزاد سبقت بگیرد.

همتی گفت: محور توسعه هر شهر، مراکز آموزشی و فرهنگی آن شهر است.

این معتمد شهر رودهن گفت: با دغدغه‎ای که در ایرانبخش می‎بینیم آینده واحد رودهن و شهر رودهن روشن و باعث افتخار است که نام رودهن در بلندای ایران اسلامی مطرح است.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول