اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

بسیج شجره طیبه و کانونی امن برای جوانان است

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و کانونی امن برای جوانان است، گفت: استکبار جهانی از بسیجیان می‏ترسد و اکنون صدای خرد شدن استخوان‏هایش به گوش می‏رسد.

بسیج شجره طیبه و کانونی امن برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا حسینی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دامغانی اظهار کرد: همان‎گونه که امام‏ حسین (ع) و اصحابش در راه خدا و دین مبین اسلام جهاد کردند، بسیج نیز مظهر عشق به خدا و جهاد خالصانه در راه خداست.

وی افزود: بسیج نماد انسان‏های خوب، مؤمن و متدین است که با ایمان خود شکل زیبایی را از بسیج نشان همگان دادند و ما این تشکل را اول مدیون امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم و بعد مردم که با ایستادگی خود این درخت را آبیاری می‏کنند.

فرمانده سپاه دامغان تصریح کرد: استکبار جهانی از بسیجیان می‏ترسد و اکنون صدای خرد شدن استخوان‏هایش به گوش می‏رسد.

حسینی از حضور پرشور بسیجیان در برنامه‏های هفته بسیج تشکر کرد و افزود: بسیج و بسیجی با پیروی از ولایت فقیه همیشه در صحنه حاضر و آماده است.

همچنین شیما شهرزاد، فرمانده بسیج کوثر دامغان از رژه حماسی گردان‏های الزهرا حوزه کوثر دامغان با حضور گسترده بسیجیان خبر داد.

وی افزود: این برنامه با هدف حفظ و انسجام بسیجیان و افزایش توان رزمی خواهران، سازمان‎دهی و فراخوانی آنها برگزار شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

حاکمیت تفکر بسیجی الزام قطعی انقلاب است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: حاکمیت تفکر بسیجی الزام قطعی انقلاب است؛ چرا که بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد کشور است.

فاطمه محمودی اظهار کرد: بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد کشور و برگ برنده و سرنوشت‎ساز ملت ایران برابر دشمن، چالش‏ها و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور دلاوری‏ها، ایثار و شهادت مردان و زنانی است که امروز و فردای ایران اسلام مدیون آنهاست.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تشکیل بسیج بیان کرد: بسیج از معجزات فکری و بی‎بدیل امام خمینی (ره) بوده و شکل‏گیری این نهاد مقدس از یک دل و ذهن الهام‎یافته سرچشمه گرفته است.

محمودی افزود: بسیج می‏تواند هویتی بدون مرز و فرمولی برای حل همه‏ بحران‏های کوچک و بزرگ جامعه باشد.

وی ادامه داد: اندیشه بسیج توسط مقام معظم رهبری با مهندسی و معماری نوین ابعاد جدیدی پیدا کرده است و تمام تلاش دشمن این است که به جهان و جهانیان نشان دهد که زندگی بدون آمریکا ممکن نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: ولی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این حقیقت الهی را تفسیر می‏کنند که با بسیج می‎توان الگویی از مقاومت مقتدرانه برابر زیاده‏خواهی‏های ابرقدرت‏ها به وجود آورد.

محمودی خاطر نشان کرد: نخبگان و ملت شهیدپرور ایران ابعاد توطئه را درک کرده‏اند و بیدار و هوشیار هستند و هر چه دشمن بر فضای ذهنی جامعه یورش آورده با وجود تمام مشکلات اقتصادی هیچ‎کس فریب پژواک بیگانگان را نمی‏خورد.

وی عنوان کرد: همان‎طور که می‏دانیم امام (ره) بسیج را به عنوان بسیج جهان اسلام می‏پسندید و خود را در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنگان مغضوب دیکتاتورها معرفی می‏کرد؛ بنابراین بسیج در قالب یک ملت نیست، بلکه در قالب نهضت جهانی مستضعفان تفسیر می‏شود.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول