اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت در مرحله نیمه نهایی

برگزیدگان مسابقات قرآن و اذان سپاه قم معرفی شدند

مدیر قرآن و نماز سپاه علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری مسابقات قرآن پایوران و سربازان سپاه استان و اعلام اسامی نفرات برگزیده خبر داد.

برگزیدگان مسابقات قرآن و اذان سپاه قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، یوسف صادقی‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم سپاه استان گفت: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، بین سربازان و پایوران ستاد سپاه، نواحی بسیج و لشکر عملیاتی و برگزیده از مرحله مقدماتی در حسینیه ثارالله ستاد برگزار شد، ابتدا دکتر شعاعی از اساتید و قاریان برگزیده کشوری به آموزش الحان و دستگاه‌های تلاوت قرآن پرداخت، سپس مسابقات در رشته‌های ترتیل، حفظ و قرائت برگزار شد.

وی ابراز داشت: در رشته قرائت پایوران، علیرضا داودی‌نسب و یوسف صادقی‌پور از ستاد سپاه مشترکا به مقام اول دست یافته و در ترتیل، اذان و حفظ کل قرآن نیز سید مجتبی شاه احمد قاسمی، مهدی جوشقانیان و مهدی موثق هر سه از پایوران ناحیه امام حسین(ع) بیشترین امتیاز را کسب کردند.

صادقی پور ادامه داد: در حفظ 10، 15 و 20 جزء قرآن کریم نیز رسول مهدیخانلو، ابوالفضل محمدزاده و حسن سعادت‌نوید از ستاد سپاه به مقام اول نائل شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات در بین سربازان سپاه گفت: مهدی حسن نژاد از ناحیه امام رضا(ع) در حفظ 20 جزء، علی حیاتی از ستاد سپاه در حفظ پنج جزء، مسعود رسولی از ناحیه امام حسن(ع) در قرائت، امیرحسین افخمی از ناحیه امام حسن(ع) در رشته اذان و محمد مرادحاصلی از ستاد سپاه در رشته ترتیل، عناوین برتر را کسب کرده و به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم و اذان راه یافتند.

صادقی پور خاطرنشان کرد: مرحله نهایی مسابقات از 26 تا 28 آذر در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول