اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تعطیلی 5 هزار فونداسیون کم‌کار مسکن مهر؛ بلاتکلیفی سهم 3 میلیونی

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: با سرکشی و بررسی‌های میدانی 5 هزار فونداسیون مسکن مهر که مراحل کمتر از ابتدای کار را طی می‌کرد، تعطیل شدند.

تعطیلی 5 هزار فونداسیون کم‌کار مسکن مهر؛ بلاتکلیفی سهم 3 میلیونی

محمدحسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با تمامی تعاونی‌های مسکن مهر استان در ماه‌های گذشته جلسه برگزار کردیم و از روند فعالیت‌های آنها با خبر شدیم؛ ضمن اینکه نماینده تام‌الاختیار استاندار خراسان رضوی موضوع را به صورت میدانی در شهر گلبهار رصد کرده است.

واحدی افزود: با سرکشی و بررسی‌های میدانی 5 هزار فونداسیون مسکن مهر که مراحل کمتر از ابتدای کار را طی می‌کرد تعطیل و اعضای آن تعاونی‌ها را به دیگر تعاونی‌ها منتقل کردیم تا روند ساخت و ساز مسکن مهر شهر جدید گلبهار سرعت گیرد.

وی افزود: در دولت گذشته مصوب شد که برای ساخت مسکن مهر، دولت به جای 22 میلیون تومان 25 میلیون تومان کمک کند ولی به دلیل تغییر دولت این اختلاف 3 میلیونی محقق نشد و به همین علت است که بخش عمده‌ای از روند ساخت مسکن مهر در کشور متوقف مانده است.

وی ادامه داد: مردم آورده کامل خود را به پروژه‌های مسکن مهر تزریق نکردند و با 22 میلیون تومان وام، احداث این پروژه‌ها نیز میسر نیست.

واحدی با اشاره به تلاش برای پایان یافتن پروژه مسکن مهر تا پایان سال جاری تصریح کرد: برای اعتراض مالکین مسکن مهر به قیمت‌های پرداخت شده، اقدام به تشکیل کمیته قیمت‌گذاری کردیم و افراد معترض می‌توانند به این کمیته مراجعه و درخواست کتبی خود را ارائه کنند تا قیمت‌گذاری مسکن مهر آنها انجام و قیمت واقعی مشخص شود.

وی افزود: از مهر سال گذشته تا مهرماه سال 92 برخی نوسانات اقتصادی به دلیل تغییر قیمت ارز و تحریم‌ها به وجود آمد که تاثیر خود را بر روی مسکن‌های مهر کشور گذاشت و سبب شد سازندگان و اعضا با مشکلات مالی برخورد کنند.

معاون فنی استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: امید است تا پایان سال تمامی تعهدات انجام شود تا سرپناه مردم در شهرهای جدید استان نیز مهیا شود.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول