اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

ظرفیت بقاع متبرکه برای تبیین معارف دینی ناشناخته مانده است

معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت: بقاع متبرکه ظرفیت ناشناخته‌ای برای تبیین معارف ناب الهی است.

ظرفیت بقاع متبرکه برای تبیین معارف دینی ناشناخته مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی(س) با قدردانی از زحمات و تلاش‌های موسسه حجاب ریحانة النبی(س) در راستای تبیین معارف اهل بیت(ع) تصریح کرد: موسسه ریحانة النبی(س) موضوعات دینی را با رویکردی جدید و نگاهی کاربردی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، برپایی راهپیمایی با موضوع حجاب را یکی از کارهای ارزشمند این موسسه دانست و خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه اوقاف و امور خیریه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر قطب‌سازی فرهنگی بقاع متبرکه، ظرفیت بالای بقاع متبرکه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: طرح ریحانة النبی(س) یکی از ارزشمندترین کارهایی است که در آن هدف‌گذاری، با نگاهی استراتژیک و بر اساس ریشه‌یابی‌ها صورت گرفته است.

شرفخانی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت خوب بقاع متبرکه برای نهادینه‌سازی حجاب و عفاف در جامعه افزود: با توجه به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان در مناسبت‌های مختلف، میزبان میلیون‌ها نفر هستند، فضای خوبی را برای فعالیت در عرصه حجاب و عفاف ایجاد کرده است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح ریحانة النبی(س) در کنار طرح خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه می‌تواند استحکام‌بخشی فعالیت‌های معرفتی را به دنبال داشته باشد، اظهار داشت: بقاع متبرکه ظرفیت ناشناخته‌ای برای تبیین معارف ناب الهی است.

وی در پایان برگزاری جشن تکلیف در بقاع متبرکه را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: برپایی جشن تکلیف و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی از مهمترین برنامه‌هایی است که در راستای نهادینه‌سازی مسئله حجاب و عفاف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول