اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انصاری در نشست مشترک اعضای شورای شهر و مسئولان ری

‌کشاورزی در ری به سمت کاشت گل و گیاه سوق پیدا کند‌

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کشاورزان شهرستان ری می‌توانند با بهره‌گیری از تسهیلاتی که می‌توان برای آن‌ها پیش‌بینی کرد به سمت کشت گل و گیاه گرایش پیدا کنند.

‌کشاورزی در ری به سمت کاشت گل و گیاه سوق پیدا کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامرضا انصاری چهارشنبه‌شب در نشست اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و بخشداران این شهرستان که در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد، با تاکید بر استراتژیک بودن مسئله امنیت غذا گفت: برخی از بیماری‌های نوپدید امروز با استفاده نابه‌جا از کودهای شیمیایی، سموم و ... به‌وجود می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر قابلیت ایران اسلامی برای مبدل شدن به قطب تولید گل و گیاه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه امید است دولت با تسهیلاتی که به کشاورزان دشت ورامین و شهرری ارائه می‌دهد، کشاورزی به سمت کاشت گل و گیاه سوق پیدا کند.

وی در ادامه با اراده پیشنهاد سوق دادن کشاورزی شهرری به کشت گل و گیاه عنوان کرد: کشاورزان شهرستان ری می‌تواند با بهره‌گیری از تسهیلاتی که می‌توان برای آن‌ها پیش‌بینی کرد به سمت کشت گل و گیاه گرایش پیدا کنند.

انصاری تاکید کرد: باید با تدوین برنامه‌های منظم و مدون در آینده نزدیک دیگر شاهد آلایندگی مواد غذایی نباشیم.

به گزارش فارس؛ ‌نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با حضور احمد مسجدجامعی، مجتبی شاکری، پرویز سروری، علیرضا دبیر، مسعود سلطانی‌فر، محمد سالاری،‌ احمد حکیمی‌پور، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، ابوالفضل قناعتی، الهه راستگو، محسن سرخو،‌ احمد دنیامالی،‌ غلامرضا انصاری و محمدعلی تندگویان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، دادستان شهرستان ری،‌ نعمت‌الله طباطبایی، حسین کاغذلو و امیر محبی معاونان فرماندار ویژه شهرستان ری و کریم رئوف، خدادادی و تقوی بخشداران شهرستان و اصحاب رسانه جنوب تهران در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول