اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ری در نشست مشترک شورای شهر تهران و مسئولان ری مطرح کرد

تاکید بر تحقق تعهدات شهرداری تهران/توسعه حمل و نقل عمومی در باقرشهر و کهریزک

معاون عمرانی فرماندار شهرستان ری با اشاره به تعهدات شهرداری تهران در ارتباط با باقرشهر گفت: شهرداری تهران در راستای توسعه بهشت‌ زهرا (س) تعهداتی به باقرشهر داده است که متاسفانه پس از گذشت پنج سال عملی نشده است.

تاکید بر تحقق تعهدات شهرداری تهران/توسعه حمل و نقل عمومی در باقرشهر و کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر محبی چهارشنبه‌شب در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با اشاره به تعهدات مدیریت شهری تهران به باقرشهر و کهریزک از توابع شهرستان ری در راستای توسعه گورستان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای در راستای توسعه گورستان بهشت زهرا (س) ما بین مدیریت شهری تهران و مدیریت شهری باقرشهر و کهریزک به امضاء رسید که مفاد این تفاهم‌نامه شامل 11 بند می‌شد که تاکنون بخشی از آن اجرا و بخش دیگر آن که مدت 16 ماه برای اجرای آن تعیین شده بود متاسفانه پس از گذشت پنج سال محقق نشده است.

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان ری توسعه فضای سبز در حاشیه گورستان بهشت زهرا سلام‌الله (روستای قمصر)، پل غیرهمسطح سه راه باقرشهر که که محل عبور مسافران 16 استان کشور بوده و در بیشتر ساعات شبانه‌روز شاهد ترافیک بالایی است و ... را از جمله تعهداتی برشمرد که متاسفانه تاکنون از سوی مدیریت شهری اجرا نشده است.

وی در ادامه به ایستگاه مترو باقرشهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ایستگاه مترویی در نزدیکی باقرشهر به نام این منطقه احداث شده است که به دلیل فاصله طولانی تا باقرشهر و نامطلوب بودن موقعیت قرار گرفتن این ایستگاه و نبود وسایل حمل و نقل عمومی و ... برای انتقال مسافران به مرکز و خیابان اصلی شهر مورد استفاده شهروندان این منطقه قرار نمی‌گیرد خواستار کار کارشناسی در راستای جانمایی ایستگاه مترو در باقرشهر و توسعه حمل و نقل عمومی در این منطقه شد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان ری با اشاره به نزدیکی مرکز زباله به منطقه کهریزک و تردد وسایل نقلیه از این منطقه احداث دو پل غیرهمسطح در نزدیکی این مرکز را از دیگر تعهدات مدیریت شهری تهران عنوان کرد.

به گزارش فارس؛ نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با حضور احمد مسجد جامعی، مجتبی شاکری، پرویز سروری، علیرضا دبیر، مسعود سلطانی‌فر، محمد سالاری،‌ احمد حکیمی‌پور، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع پوریان، ابوالفضل قناعتی، اله راستگو، محسن سرخو،‌ احمد دنیا مالی،‌ غلامرضا انصاری و محمدعلی تندگویان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، دادستان شهرستان ری،‌ نعمت‌الله طباطبایی، حسین کاغذلو و امیر محبی معاونان فرماندار ویژه شهرستان ری و کریم رئوف، خدادادی و تقوی بخشداران شهرستان و اصحاب رسانه جنوب تهران در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول