اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران:

صیانت از حریم شهری اساسی‌ترین موضوع منطقه است

شهردار منطقه 20 تهران با تاکید بر تعامل و هماهنگی سازنده بین مجموعه شهرستان ری گفت: صیانت از حریم شهری از اساسی‌ترین موضوعات منطقه است و با تمام توان از آن حراست می‌کنیم.

صیانت از حریم شهری اساسی‌ترین موضوع منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور کتانباف چهارشنبه‌شب در نشست اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با ابراز خرسندی از توفیق یافتن برای خدمت در سرزمین ری گفت: امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای مردم ولایت‌مدار ری باشم.

شهردار منطقه 20 با تاکید بر هماهنگی و همکاری مناسب بین مسئولان و مدیران شهرستان ری گفت: شهردار تهران تاکید کردند مدیریت شهری حداکثر همکاری و هماهنگی را با مجموعه شهرستان ری داشته باشد و ما در راستای این مهم تمام توان خود را به‌ کار بسته‌ایم و امید است با هماهنگی و تعامل مدیران و مسئولان شهرستان بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم مومن و همیشه در صحنه این خطه داشته باشیم.

تعامل سازنده با حفظ ساختار و سازمان

کتانباف افزود: پس از پیام شهردار تهران مبنی با تعامل و همکاری شایسته با مجموعه شهرستان ری از آن روز به بعد با فرماندار شهرستان ری به‌عنوان دو برادر در کنار هم قرار گرفته و در حوزه‌های مشترکی که پیگیری می‌کنیم دوشادوش هم در بین مردم و محل‌های مختلف حضور یافته و مسائل و موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

تشکیل کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری

شهردار منطقه 20 از تشکیل کارگروه مدیریت شهری در شهرستان ری خبر داد و گفت: پیشنهادی مبنی بر تشکیل کارگروه مدیریت شهری متشکل از فرماندار و شهرداران مجموعه شهرستان ری ارائه شد و فرماندار ویژه شهرستان ری در اسرع وقت آن را پذیرفت و این کارگروه به سرعت شکل گرفت.

وی با ارائه گزارشی از این کارگروه عنوان کرد: به لطف خدا در مدت کوتاهی این کارگروه تشکیل و تاکنون دو نشست به ریاست فرماندار ویژه ری و شهرداران منطقه 20، باقرشهر، کهریزک و حسن‌آباد برگزار شد و برای تشکیل زیرگروه‌ها تصمیمات صورت گرفت و امید است این کارگروه وظایف ذاتی خود را به‌خوبی انجام دهد.

حریم اساسی‌ترین موضوع منطقه است

کتانباف بحث حریم را از اساسی‌ترین موضوعات منطقه خواند و تاکید کرد: وظایف ما صیانت از حریم شهر تهران است و بخشداری‌ها نیز حراست از حریم‌ها را جزو برنامه‌های اساسی خود قرار داده‌اند و مدیریت شهری نیز به‌زودی در ارتباط با موضوعات مرتبط با حریم را تعیین تکلیف می‌کند.

به گزارش فارس؛ نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش با معاون استاندار تهران و مسئولان فرمانداری ویژه ری با حضور احمد مسجدجامعی، مجتبی شاکری، پرویز سروری، علیرضا دبیر، مسعود سلطانی‌فر، محمد سالاری،‌ احمد حکیمی‌پور، اسماعیل دوستی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، ابوالفضل قناعتی، الهه راستگو، محسن سرخو،‌ احمد دنیامالی،‌ غلامرضا انصاری و محمدعلی تندگویان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، دادستان شهرستان ری،‌ نعمت‌الله طباطبایی، حسین کاغذلو و امیر محبی معاونان فرماندار ویژه شهرستان ری و کریم رئوف، خدادادی و تقوی بخشداران شهرستان و اصحاب رسانه جنوب تهران در سالن خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/غ40/ف404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول