اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ برتر والیبال رقم خورد

پیروزی شیرین والیبال شهرداری تبریز مقابل پیکان تهران

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته ششم لیگ برتر والیبال به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت.

پیروزی شیرین والیبال شهرداری تبریز مقابل پیکان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز در تهران موفق شد تیم پیکان را شکست داده و به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد.

شهرداری تبریز در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 28 بر 26 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را با نتیجه 28 بر 18 به میزبان نامدار خود واگذار کرد.

با این پیروزی تیم شهرداری تبریز 10 امتیازی شد و تا رده سوم جدول صعود کرد.

عملکرد تیم والیبال شهرداری تبریز

شاگردان حسین معدنی در بازی نخست خود برابر تیم آلومینیوم هرمزگان به برتری سه بر صفر دست یافتند. شهرداری تبریز در بازی دوم خود نیز به یک پیروزی سه امتیازی دیگر دست یافته و سه بر یک از سد شهرداری زاهدان گذشت.

نماینده والیبال تبریز در لیگ برتر در سومین بازی خود در تبریز به سد محکمی برخورد کرد و در سه گیم متوالی بازی را به تیم مطرح متین ورامین باخت.

شهرداری تبریز در بازی چهارم خود در زمین کاله و در مقابل مدافع عنوان قهرمانی فراتر از انتظار ظاهر شد و به سختی و با نتیجه سه بر دو از تیم کاله شکست خورد و یک امتیاز از این بازی کسب کرد.

بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای به پایان دور رفت موکول شده و تیم شهرداری تبریز در هفته ششم به مصاف پیکان تهران رفت و با خلق یک شگفتی موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد و به سه امتیاز دیگر دست یابد.

شهرداری تبریز با سه پیروزی و دو شکست، 11 ست برده و هفت ست باخته و 10 امتیاز بعد از تیم‌های متین ورامین و کاله مازندران در رده سوم جدول قرار گرفته است.

تبریزی‌ها در هفته هفتم و در یک بازی سخت دیگر به مصاف باریج اسانس کاشان خواهند رفت.

انتهای پیام/60001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول