اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تجربه ناموفق در برگزاری انتخابات مجازی دانشگاه مازندران‌

نخستین تجربه برگزاری انتخابات انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه مازندران به صورت مجازی در مازندران انجام شد که با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد.

تجربه ناموفق در برگزاری انتخابات مجازی دانشگاه مازندران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، انتخابات انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه مازندران به صورت اینترنتی در بین این دانشگاه برگزار شد که دانشجویان باید برای رای دادن وارد سایتی که برای این کار طراحی شده بود می‌شدند و افراد مورد نظر خود را انتخاب می‌کردند.

اما این فرآیند از همان ابتدای امر با مشکلاتی جدی روبه‌رو شد که سبب شد عده زیادی از دانشجویان نتوانند وارد محیط سایت شوند چه رسد به شرکت در انتخابات.

به گفته دانشجویان حتی این سایت دقایقی خارج از دسترس شد اما مجددا این مشکل وجود داشت و تا پایان زمان رای‌گیری نیز برطرف نشد و عده زیادی از دانشجویان نتوانستند در این انتخابات شرکت کنند.

با وجود این مشکلات و در حالی که بیشتر دانشجویان تصور می‌کردند انتخابات مجازی کنسل شده و زمان انتخابات به روز دیگری موکول شده است، معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران لیستی را منتشر کرد و افرادی را به عنوان منتخبان دانشجویان معرفی کرد.

تاکنون نیز هیچکدام از مسئولان دانشگاه مازندران در این ‌ارتبا‌ط‌ پاسخی نداده است و علتی را برای عدم شرکت تعداد زیادی از دانشجویان برای ورود به سامانه انتخابات و شرکت در آن مطرح نکرده است.

به گزارش فارس، انتخابات شورای صنفی دانشگاه مازندران در سال‌های گذشته نیز دارای شبهاتی بود که از جمله آن می‌توان به عدم برگزاری انتخابات مذکور در سال 90 اشاره کرد که علت اصلی آن کاندیدا شدن دو تن از منتقدان اصلی رئیس دانشگاه مطرح شده بود.

انتهای پیام/86025/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول