اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور/

کاسپین یک امتیاز ارزشمند از تبریزی‌ها گرفت

تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد در تبریز یک امتیاز ارزشمند را تصاحب کند.

کاسپین یک امتیاز ارزشمند از تبریزی‌ها گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتبال کاسپین قزوین در چارچوب هفته هشتم از دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در تبریز میهمان شهرداری این شهر بود که در پایان موفق شد با تساوی صفر بر صفر میزبان خود را متوقف کند.

تیم کاسپین با به دست آوردن این نتیجه ضمن اینکه یک امتیاز حساس این بازی را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کرد، در پایان هفته هشتم این مسابقات با به دست آوردن سه پیروزی، چهار تساوی و یک شکست و کسب 13 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، تا این لحظه از برگزاری فصل جدید این مسابقات توانسته است نتایج خوبی را به دست آورد، گرچه بازیکنان این تیم اگر می‌خواهند به فکر صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور باشند، باید با تمام قدرت به مصاف رقیبان خود بروند.

یوسف نادریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به دیدار این تیم مقابل تیم شهرداری تبریز گفت: با وجود اینکه بازی سخت و دشواری بود، اما خوشحال هستم از اینکه شاگردانم توانستند در هوای سرد تبریز تیم شهرداری این شهر را متوقف کنند و یک امتیاز حساس خارج از خانه را از آن خود کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال کاسپین قزوین برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کار سختی را پیش رو دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌های قدرتمندی در گروه دوم این مسابقات قرار گرفته‌اند، شاگردانم باید به هر یک از دیدارهای خود به چشم فینال نگاه کنند تا بتوانند امتیازهای حساس هر دیدار را جمع‌آوری کنند.

نادریان با اشاره به حضور تیم‌های ملی حفاری اهواز، اتکا گلستان، نفت

امیدیه و گاز فجر جم بوشهر و دیگر تیم‌های گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: بدون شک تمامی این تیم‌ها برای صعود به لیگ یک می‌جنگند و همه بازیکنان آنان از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به انگیزه بالای شاگردانم برای صعود این تیم بتواند در آینده هم در بازی‌های خانگی و هم در دیدارهای خارج از خانه خود امتیازهای لازم و حساس را جمع‌آوری کند تا در پایان این مسابقات یکی از تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/77004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول