اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون دانشجویان دورود:

دانشجویان در صف اول مبارزه با رژیم طاغوت بودند

دبیر کمیسیون دانشجویان شهرستان دورود گفت: دانشجویان در صف اول مبارزه با رژیم طاغوت قرار داشتند.

دانشجویان در صف اول مبارزه با رژیم طاغوت بودند

عبدالله قائدرحمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان اولین قشری از جامعه بودند که در صف اول مبارزه با رژیم طاغوت قرار گرفتند.

وی افزود: در گذشته‌های دور نگرانی‌هایی از روز دانشجو وجود داشت، اما به حمدالله با ورود مسئولان دلسوز نظام این روز هر ساله گرامی داشته می‌شود و دشمنان نظام نگران و مضطرب می‌شوند.

دبیر کمیسیون دانشجویان دورود خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون دانشجویان که به مناسبت این روز با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، به مسؤلان ادارات و ارگان‌ها توصیه شد که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که روز دانشجو کم‌رنگ نشود، تا عده‌ای افراد مغرض و مریض از کم کاری‌های ما سوء استفاده و میدان‌داری کنند.

قائدرجمت با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های شهر دورود اظهار داشت: به منظور تقویت نشاط سیاسی و آرامش علمی در محیط‌های دانشجویی، معاونت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پی‌برگزاری‌های مطلوب کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای تبیین مولفه‌های اعتدال، عقلانیت، قانون‌گرایی و همچنین رویکرد عزتمند و اقتدارآمیز دولت محترم در موضوع هسته‌ای باید نشست‌های علمی و دانشجویی با حضور صاحب نظران دانشگاهی توسط معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول