اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن هاشمی با آیت‌الله محمودی دیدار کرد

محسن هاشمی که به‌منظور بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا به ورامین سفر کرده بود با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

محسن هاشمی با آیت‌الله محمودی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن هاشمی که پیش از ظهر امروز به‌منظور بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا به شهر قیام 15 خرداد ورامین سفر کرده بود با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در این دیدار عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی نسبت به دوران حکومت سابق را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ایران اسلامی از جمله کشورهای مقتدر و عزتمند جهان است و امروز مردم از نعمت‌های فراوانی بهره‌مند هستند.

امام جمعه ورامین در ادامه علم و اخلاق را ریشه عزت و بزرگی ملت دانست و گفت: قرار گرفتن این دو بال کنار یکدیگر سبب پیشرفت و تعالی فرد می‌شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا از جمله مهم‌ترین واحدهای دانشگاهی کشور است.

محسن هاشمی با اشاره به وسعت کارهای عمرانی تحقق یافته در این دانشگاه و احداث یک بیمارستان توسط این واحد دانشگاهی عنوان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان دانشگاه آزاد ورامین و تحقق چشم‌انداز تبیین شده برای آن، این بیمارستان به قطب پزشکی مبدل می‌شود.

انتهای پیام/2462/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول